We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Praca BOK w okresie 15-17.08.2014


kamil
14-08-2014, 13:15
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w okresie 15-17.08.2014 będzie czynne
w następujących godzinach:

15.08 (piątek): Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne
16.08 (sobota): w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy na pomoc@ovh.pl
17.08 (niedziela): w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy na pomoc@ovh.pl

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii.xml

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą zaksięgowane
na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług,
które wygasają w tym czasie istnieje możliwość wykonania płatności korzystając z systemu
płatności online dostępnego przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie
Państwo na stronie http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.