We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Błędna blokada za "spam"


mikel
31-05-2014, 13:11
Zgadzam się, skoro forwardujesz spam to jak chciałbyś aby filtry ovh tego nie uznały za spam. Zrób sobie najwyżej jakieś pakowanie tych wiadomości itp. aby nie leciały one prostym tekstem. Serwera raczej nie zablokują tylko wydłużą blokadę portu na dłuższy czas (tak przypuszczam).

borec
31-05-2014, 09:38
Trudno się dziwić skoro forwardujesz spam. Filtruj na serwerze przed forwardem.

mario1973
31-05-2014, 09:14
Powiedzcie co mam zrobić....

Już drugi raz dostałem na serwer blokadę za rozsyłanie spamu. Sęk w tym, że to nie jest spam !!

JEDYNYM Odbiorcą tych spamowych maili jestem JA i chcę je otrzymywać, zatem to nie jest spam. To kilka maili dziennie zawierające śmieci kierowane na moją skrzynkę pocztową na gmail.;

Maile pochodzą z systemu blogowego przesyłającego mi informacje - jestem adminem jednego takiego serwisu
Maile też pochodzą z formardu - ktoś śle mi spam na maila obsługiwanego na tym serwerze a ja forwarduje te maile na skrzynkę zbiorczą na gmail.

Normalnie bym olał problem i odblokowywał sobie IP, ale zauważyłem, że za drugim razem zmienił sie kolorek w panelu. Jak mniemam za trzecim razem za taki "spam" zostanie zablokowany serwer......PARANOJA

Serwer jest czysty na wszelkich listach, nigdy z niego nie poszedł żaden prawdziwy spam.

Dodam, że na serwerze są okazyjne trzy skrzynki pocztowe zatem bez sensu ładować antyspamy i tym podobne filtry.