We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Logowanie do nowego managera


adren
03-06-2014, 13:02
Cytat Napisał josephk
NIC? Przejdę do Hetznera. :P
Daleki jestem od chwalenia OVH, ale tam akurat wcale nie jest lepiej. Kiedyś faktycznie było.

mikel
16-05-2014, 15:01
No to przejdź ale w OVH nic nie zrobisz

josephk
16-05-2014, 14:10
NIC? Przejdę do Hetznera. :P

mikel
15-05-2014, 10:39
Takie zasady i NIC nie zrobisz.

josephk
15-05-2014, 09:43
ja rozumiem, że kimsyfi to produkt budżetowy i nie należy się spodziweać super supportu, ale kuźwa ja mam serwer z 2008 roku, badziewie co nie ma juz nawet odpowiednika w ofercie kimsyfi bo jest słabsze niż najsłabszy w obecnej ofercie - a płacę ponad 100 miesięcznie za to - czyli zdrowo przepłacam najmniej 3 razy za ten serwer to już choćby z tego tytułu odpowiedzieć na jedno proste pytanie przez telefon mogli zamiast spuszczać na drzewo (forum)....

Arkoso
15-05-2014, 08:42
Kolego, ale to jest OVH. W takich sytuacjach co opisujesz to jest na poziomie dziennym takie narzekanie.
Dodatkowo wiedz, że OVH potrafi różne numery robić:

-zawiesić serwer w raz z utratą danych
-zginąć IP FailOver przy przenoszeniu
-przyciąć łącze na setce serwerów do 10mbit/sztuke.

W OVH nie liczy się klient, a liczy się tylko i wyłącznie ilość i masa

mikel
14-05-2014, 20:08
Zdziwię Cię ale admini zapewne nie usuną Twojego posta ani też się nim nie przejmą dlatego doświadczasz tego co doświadczasz Trzeba nauczyć się korzystania z takiej firmy i rozmowy z tymi dziwnymi ludźmi albo z niej nie korzystać.

josephk
14-05-2014, 17:46
Nowy panel - https://www.ovh.com/manager/dedicated/login.html - komuś to działa?

NIE DZIAŁA - ktoś wie co w tej firmie działa poprawnie? Bo mnie wkurzono już dziś olewactwem klienta i NIEKOMPETENCJĄ DO KWADRATU - do takiego poziomu, że w tylnej części ciała już tę firmę mam skoro i ona mnie ma.

A jako przestrogę dla tych co uważają, że wsparcie przez forum jest cool macie to:

Ja Filip Witczak, klient firmy OVH od 2008 roku płacący nieprzerwanie od tego samego czasu za serwer dedykowany z serii kimsufi oświadczam, że
1) Nie jestem zadowolony z poziomu świadczonych usług przez firmę OVH
2) Uważam, że tworzenie przez firmę OVH miliarda wersji stron do zarządzania usługami za: primo: mylącą, secundo: idiotyczną o ile nie rozwija sie wszystkich wersji
3) Odradzam - wszelkim osobom mogącym mieć mylne przeświadczenie o tym, że ta firma sprzedaje dobry produkt - dzierżawę czegokolwiek od firmy OVH

No chyba że ktoś lubi się wkurzać.

Jestem ciekaw ile osób to przeczyta zanim admini usuną.... może dużo... może wtedy dojdziecie (WY Z OVH) do tego, że czasem lepiej jest udzielić telefonicznie prostej odpowiedzi a nie spuszczać na drzewo!

Wkurzony klient potrafi namieszać opinią. A tę łatwo sobie zszargać.