We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Odblokowanie adresu IP po mailu informującym o rozsyłaniu spamu


drobekkinga44
23-05-2014, 11:38
A można jakoś zablokować spam? znaczy wiadomości przychodzące jako spam.

josephk
15-05-2014, 09:38
"połączenie zostało zresetowane podczas ładowania strony" - taki miałem komunikat przez pół dnia wczoraj przy logowaniu się do czegokolwiek w OVH poza managerem v3. Akurat w tym momencie gdy co 5 sek ktoś do mnie dzwonił, że mu maile nie dochodzą... W końcu po kilku godzinach możliwość logowania się cudownie się pojawiła i adresy IP mogłem odblokować... ale to już było po kilku godzinach prób frustracji dążącej do wk*****wienia pełnego.

borec
14-05-2014, 22:22
A zalogowałeś się do API?

josephk
14-05-2014, 16:41
Dostałem dziś email od OVH mówiący o tym, że z jednego adresów moich klientów rozsyłany jest SPAM.
Odtańczyłem wszystkie tańce zabezpieczające serwer i skrzynki przed ponownym wykorzystaniem ich do rozsyłania SPAMu i zgodnie z instrukcją z maila:
Jeśli dokonali Państwo weryfikacji przyczyny problemu i rozwiązali Państwo problem, mogą Państwo odblokować IP w panelu klienta na tej stronie:

https://www.ovh.com/manager/dedicate...g=87.98.238.96
wszedłem na dany powyżej adres. I? I tam tak pusto, że hej! a już na pewno nie widzę tu nic o odblokowywaniu IP do wysyłki na port 25...

Także moja prośba - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie? Gdzie mogę to odblokować?

Bo oczywiście telefonicznie nikt w OVH już nic od kimsufi nie powie bo od tego jest forum.... Czas chyba wynieść się do konkurencji która udziela informacji przez telefon...