We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Czy macie problemy z odnowieniem serwerów SYS


voldemortsgirl
12-02-2014, 15:31
wyślij email do supportu w tej sprawie.

xoxon
12-02-2014, 10:09
moze to ktos wreszcie naprawi? ticket zero odpowwiedzi, na prawde epickie, klient chce zaplacic a nawet nie ma takiej mozliwosc ale czasy Firma nie chce aby mu klienci placili

xoxon
11-02-2014, 21:05
odnowienia nie dzialaja, a serwer mi sie konczy,
dochodze do etapu aby wpisac ponownie login i haslo z konta SYS ( w sumie po cholere? ) to wpisuje, daje ZATWIERDZ i nic sie nie dzieje!!

dong
11-02-2014, 16:47
Nie działają normalnie. Przynajmniej u mnie. E-mail do supportu wysłany.

voldemortsgirl
03-02-2014, 12:35
Odnowienia działają już normalnie. W panelu zarządzania SYS jest przycisk odnowienia.

kombajnik
01-02-2014, 18:26
Ogarniety ten temat juz jest? bo sie powoli przymierzam do kupna serwera w SYS i mam nadzieje ze takich cyrków nie bedzie? Jaki jest mniej/więcej czas oczekiwania na serwer?

voldemortsgirl
24-01-2014, 13:01
Jeżeli zamówienie jest w trakcie realizacji to serwer nie jest blokowany.
Prześlij zamówienie do supportu SYS, sprawdzą je.

andriu-m
24-01-2014, 12:37
Serwer odnowiony za pomocą dostarczonego linku od supportu a w panelu widnieje jako nieodnowiony mimo to nie jest zablkowany

Rozz
18-01-2014, 12:29
Próbowałem: "Podany adres email jest nieprawidłowy", a jest to najzwyklejszy adres na gmail.com


-- aktualizacja
użyłem zupełnie innego adresu email, link do zamówienia dostałem w godzinach pracy ovh.

strefapc
18-01-2014, 09:44
Należy zgłosić to poprzez http://www.soyoustart.pl/kontakt-obsluga-klienta.xml
Wygenerują link do płatnosci za odnowienie serwera.

Rozz
17-01-2014, 22:55
Również testuje serwer sys i nie mogę go odnowić. W obecnej chwili nawet został zawieszony, miałem nadzieje że to tylko tymczasowy problem.

Ponadto email informujący o zawieszeniu/wygaśnięciu zawiera taką linijkę: "W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z nami
pod adresem: noreply@soyoustart.com". A taki adres nie istnieje

Goral
13-01-2014, 16:03
U mnie po podaniu okresu przedłużenia pojawia się jako następny krok formularz logowania, którego nie mogę przejść pomimo podawania prawidłowych danych
Odnawianie serwerów przy pomocy formularza kontaktowego z prośbą o wygenerowanie zlecenia na dłuższą metę jest nie do przyjęcia