We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Praca BOK w okresie 24.12.13 - 06.01.14 r.


kamil
20-12-2013, 19:34
W okresie świątecznym Biuro Obsługi Klienta będzie czynne w następujących godzinach:

24.12: od. godz. 9-ej do 13-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
25.12: biuro nieczynne
26.12: biuro nieczynne
27.12: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
28.12: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt emailowy)
29.12: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt emailowy)
30.12: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
31.12: od. godz. 9-ej do 13-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
01.01: biuro nieczynne
02.01: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
03.01: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
04.01: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt emailowy)
05.01: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt emailowy)
06.01: biuro nieczynne

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszenia w panelu klienta
raz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
Państwo na stronie: http://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii_kontakt.xml.

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą
zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w
przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje możliwość
wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego przez
całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.