We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

DevilSite

Einzeinbleth
20-02-2006, 20:07
1.
Kod:
                                                                                                                                  Strona w Budowie    
2. Failed validation, 23 errors
3. Portal o wszystkim = portal o niczym.

Wnioski wyciagnij sam

THOR
20-02-2006, 19:38
Hmm...jesli chodzi o kod strony to sie nie wypowiadam bo jestem w tym "zielony" ..ale co do grafiki....cięzko nazwac to layoutem...ja tu widze raptem jeden button ,pasek no i logo. Biorac pod uwage to ze zrobiles to w Photoshopie (łatwo to sprawdzic)no to niestety sie nie napracowales. Button i pasek zrobiony gradientem i najprawdopodobniej uzyty jakis styl. Co do logo ...mi sie osobiscie podoba "podklad"....ale napis "PORTAL O WSZYSTKIM" jest kompletnym nieporozumieniem jesli chodzi o calosc. Wiec jesli juz posiadasz owego Photoshopa 7.0..popracuj troche i wycisnij z niego wiecej.

pawel
20-02-2006, 19:12
mi się grafika nie podoba... woody dobrze radzi, jedna sprawa co w jego wypowiedzi bym zmienił to menu; powinno się budować na listach
http://css.maxdesign.com.au/ - źródło wielu menusów, jak również layoutów na divach

woody
20-02-2006, 18:36
layout fajny, szata graficzna podoba mi się, wiem że trudno jest coś wymyśleć, ale popracowałbym na nad jej źródłem, mianowicie po co tyle tych tabelek, robisz jednego div'a a w nim dwa div'y jrden na menu drugi na content, jednemu dajesz float:left, drugiemu jak nie wskoczy float:right, oczywiście wcześniej nadaj odpowiednie szerokości a menu rozwiąż w taki sposób te nagłówki (NAWIGACJA, ART....) daj np. w

a linki normalnie w jeśli gogo jest twojego autorstwa to jest fajne sam pracuje na photoshoipie i 3d maxie
aha, na każdej podstronie powinna się znaleść jedna

-ka np. umieść w niej tytuł każdej podstrony, pomożesz w ten sposób google'om i sobie

Pozdrawiam

ManiakS
16-02-2006, 16:44