We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

http://soyoustart.pl/


specyk
20-03-2015, 22:10
Cytat Napisał mikel
Jeżeli to pozwoli na np. bezpośrednie zgłaszanie wymiany dysku do techników jak to było w ovh to będzie fajnie.
Oby

vitui
17-03-2015, 11:01
1Gbps wewnątrz OVH został uwolniony, czy wszystko po staremu?

dudwik
14-03-2015, 13:49
szczęściaż :d

mikel
23-01-2015, 23:52
Jeżeli to pozwoli na np. bezpośrednie zgłaszanie wymiany dysku do techników jak to było w ovh to będzie fajnie.

kombajnik
23-01-2015, 14:43
Cytat Napisał kkkonrad
Coś zaczyna się dziać dobrego W panelu SYS pojawiła się zakładka SUPPORT i pewnie niedługo będzie można składać TICKETY przez panel!!
No u mnie po francusku już teoretycznie można wysyłać tickety dotyczące danych maszyn (guziki są ale ich nie wciskałem ). Ale i tak pewnie odpowiedź na te tickety będzie jeszcze dłuższa niż w OVH czyli o kant d... rozbić to lepiej zadzwonić.

kkkonrad
23-01-2015, 13:50
Coś zaczyna się dziać dobrego W panelu SYS pojawiła się zakładka SUPPORT i pewnie niedługo będzie można składać TICKETY przez panel!!

trojboj
07-04-2014, 12:00
Mam pytanie odnośnie wyboru serwerowni. Przy zamawianiu nie ma takiej opcji, chociaż informacja o serwerach dostępnych w różnych serwerowniach nadal jest dostępna. Czy istnieje jakakolwiek możliwość wyboru serwerowni np. poprzez kontakt z BOK?

voldemortsgirl
01-04-2014, 15:30
Osoby nie prowadzące działaności gospodarczej także moga zamówić serwer z tej oferty.

Marthless
31-03-2014, 16:18
Witam, odświeżę trochu temat. Jak wygląda sprawa dla osób indywidualnych (nie studiują), można jakoś kupić serwer.

mikel
08-02-2014, 17:53
Dokładnie, skoro tam nikt mi z automatu nie zablokuje serwera a z technikiem mogłem przez telefon pogadać w niedzielę o 22 to o czym tu mówić (dodajmy, że z polskim technikiem, który bezpośrednio ma nad czymś kontrolę a nie z polskim oddziałem, który i tak przekierowuje wszystko do FR i nie ma na większość rzeczy wpływu) ... o takich rzeczach w ovh można pomarzyć. Wiadomo, że jak ktoś ma specyficzny biznes i sam siedzi na swoim serwerze to o wiele mniejsze prawdopodobieństwo, że te wspomniane przeze mnie wady mu będą dokuczać ale prowadzić hosting w ovh ? - to proszenie się o problemy i to bez żadnych wątpliwości.

A tak poza tymi 'szczegółami' to oczywiście polecam ovh wszystkim, którzy nie wymagają tego co ja jeżeli chodzi o ten nowy anty ddos czy rozbudowany panel klienta, w którym można wszystko zrobić i obejrzeć to faktycznie konkurencji polskiej jeszcze dużo brakuje ...

chmuri
08-02-2014, 15:59
Rozumiem że w tym wypadku skoro masz lepszą obsługę oraz sprzęt w podobnej cenie to nie ma co się patrzeć teraz we francuską stronę?

mikel
07-02-2014, 21:59
Cytat Napisał chmuri
Trochę za ostro z tymi "Francuzkami" Ale masz racje musimy się nauczyć że jak chcesz mieć coś dobrego to trzeba dobrze zapłacić
Właśnie nie chodzi o to ile płacisz, serwery w ovh miałem zawsze ze średnio wyższej półki z dyskami ssd, sprzętowym raidem i taki serwer kosztował ok. 900 zł netto każdy. Problem jest w tym, że w ovh jesteś jednym z kilkuset tysięcy, więc wszystkim rządzą automaty albo wspomniani przeze mnie francuscy technicy, którzy bezmyślnie blokują serwer lub porty nie myśląc o tym, że jest to serwer pod hosting z kilkuset stronami i nie patrząc na to, że jest to ich klient od wielu lat, który zdążył zostawić u nich kilkaset tysięcy zł. W konkurencyjnej polskiej serwerowni nie ma takiego problemu a ceny są porównywalne, także przy dużej skali klientów niestety ovh zatraca to co potrzebne jest klientowi biznesowemu czyli indywidualne podejście. W sumie to nawet nie jest zarzut bo po prostu tak widocznie musi być a ja zbyt długo tu siedziałem, tak samo jak pracownik w korporacji ma inaczej niż w mniejsze firmie.

I właśnie dlatego na wszelkiego rodzaju nowe oferty serwerów czy to SYS czy tym bardziej OVH 'Hosting' reaguję z punktu widzenia klienta biznesowego jedynie śmiechem ...

I jeszcze dla tych, którzy nie wiedzą o czym mówię w ramach blokady portu 25 za spam mały cytat po pierwszym wystąpieniu (wystarczy, że jakiś klient ma dziurawy skrypt albo chociażby sam specjalnie wyśle spam):

Wykryliśmy wysyłkę wiadomości oznaczonych jako SPAM
dla adresu IP xxx.xxx.xxx.xxx

Adres IP może być odblokowany za 0 godz..

[...]

W przypadku wykrycia kolejnych wiadomości oznaczonych jako SPAM,
adres IP może zostać zablokowany na 24 godziny.

W przypadku wykrycia kolejnych wiadomości oznaczonych jako SPAM,IP
zostanie zablokowane na 30 dni.
Parę razy jak zastanawiałem się nad nową ofertą to przypominałem sobie ten cytat i mówiłem sobie, no nie przecież nie będę taki głupi żeby się znowu w to pakować.

chmuri
07-02-2014, 18:49
Trochę za ostro z tymi "Francuzkami" Ale masz racje musimy się nauczyć że jak chcesz mieć coś dobrego to trzeba dobrze zapłacić

mikel
07-02-2014, 17:33
Cytat Napisał kkkonrad
@mikel: co do tego blokowania to nigdy nie miałem z tym problemu, po prostu nie czekam na ostatnią chwilę żeby opłacić maszyny, staram się co najmniej 15 dni wcześniej wszystko załatwić
Nie zrozumiałeś mnie, nie mówimy o blokowaniu za nieopłacenie tylko za to, że np. jeden z klientów na hostingu miał dziurawego wordpressa albo za to, że poszedł jakiś spam z takiego konta klienta. Za pierwszym razem robią łaskę, że można odblokować serwer a za drugim trzeba by reinstalować system a w przypadku spamu za bodajże 2-3 przypadkiem port do poczty blokowany jest na 30 dni ... (nie mówimy tu o powtarzającym się takim samym przypadku tylko w ogóle, może być nawet po roku) to nie są warunki do prowadzenia działalności, masówka jest fajna i tania ale jak przychodzi co do czego to wszystko robią automaty albo mający wszystko w d. francuziki, już nie mówiąc że raz taki zablokowany serwer był wyłączony po prostu z palca.

pandrov
07-02-2014, 14:05
Juz dawno bym wyladowalw Hetzner ale pingi wirczorami do dedykow w hetzner sa tragiczne po 100 pare ms i od lat nic z tym nie robia.

kkkonrad
07-02-2014, 00:48
@jigit: ostatnio jak z pisałem z supportem OVH to było tak: ja pisałem jednego dnia, oni odpisywali drugiego, ja pisałem 5min po ich mailu i musiałem dalej czekać do następnego dnia, max 2h to ja czekam na odpowiedź w Hetznerze (najczęściej po 5min odpowiadają)
@mikel: co do tego blokowania to nigdy nie miałem z tym problemu, po prostu nie czekam na ostatnią chwilę żeby opłacić maszyny, staram się co najmniej 15 dni wcześniej wszystko załatwić

mikel
06-02-2014, 23:46
Cytat Napisał kkkonrad
mam kilka rad jak zwiększyć sprzedaż SYS i PRO:
- soyoustart - tragiczna nazwa, odstrasza klientów, dobra dla studentów a nie dla ludzi którzy mają firmy i inwestują kasę w serwery
Ci co mają firmy to przenoszą się do innych serwerowni. Jak akurat od strony sprzętu i ceny do SYS nie mam zastrzeżeń, dobre procki ze sprzętowym raidem w taki niskiej cenie ale nawet taka oferta za takie pieniądze nie przekona mnie do tego, żeby po raz n-ty zainwestować pieniądze w firmę, która blokuje z automatu serwery za głupoty, a po pierwszej blokadzie kolejna jest już równoznaczna z koniecznością reinstalacji maszyny. Czy wybierzesz kimsufi, sys czy ovh to się akurat nie zmienia i pozostaje w dobrze znanym stylu ovh.

jigit
06-02-2014, 22:35
Cytat Napisał kkkonrad
tylko 10 godzin? czyli tragedii nie ma, w standardowym OVH czeka się tyle samo
Już 12 godzin.
W standardowym nigdy nie czekałem więcej niż 2h. 3 lata korzystam.

kkkonrad
06-02-2014, 21:25
tylko 10 godzin? czyli tragedii nie ma, w standardowym OVH czeka się tyle samo

jigit
06-02-2014, 20:25
Cytat Napisał trojboj
Cenowo, gdyby nie było opłaty za instalację mogłoby być. Ale:
4. Cały SYS jest w trakcie tworzenia i z definicji jest to usługa II kategorii (w stosunku do OVH), więc jeszcze minie trochę czasu zanim będzie stabilnie. Np. manager wciąż jest bardzo ubogi i niestabilny (przynajmniej według Francuzów).
.
Nie II kategorii, tylko żadnej kategorii. Nawet nie udało mi się zainstalować systemu, zawsze wywala błąd. Panel jest ubogi w funkcje jak liczydło.
Forma kontaktu z obsługą techniczną to lipa, formularz kontaktowy, a na odpowiedź czekam już 10 godzin!

trojboj
05-02-2014, 14:42
Cytat Napisał voldemortsgirl
A czego dokładnie oczekujesz od SYS?
Jakiego serwera szukasz?
Główne wady (moim zadaniem) SYS-a:
- oddzielenie od OVH i kimsufi, przez co jest to bardzo ograniczona oferta. Zero różnorodności (wszystkie serwery są prawie takie same), co bardzo ogranicza możliwość budowania infrastruktury w oparciu o te serwery.
- brak możliwości przenoszenia IPFO z OVH do SYS. To sprawia, że dla mnie sys to taka sama oferta jak każdej innej serwerowni, nie widzę żadnych bonusów z przenoszenia się z ovh akurat do sys.
- usługa (a szczególnie manager) w fazie wczesnej bety.

trojboj
05-02-2014, 13:53
A ja w sumie się nawet cieszę z ostatnich zmian. Serwery w OVH mam od 2007 roku (zawsze low-endowe) i bardzo się od OVH uzależniłem. Zawsze jak miałem ochotę część usług przenieść np. do Hetznera to jakoś mi się nie chciało, bo to wymagało zmian IP, dns-ów itd (zawsze mocno opierałem infrastrukturę o IPFO).
A teraz dzięki zmianom jestem wolny jak ptak - i tak muszę się przeorganizować, żeby wyjść ze starych ofert OVH, ale oczywiście nie ma żadnych powodów, żeby przenosić się akurat do SYS. Myślę, że wyląduję w Hetznerze lub SprintData. SYS jak na razie to proteza wymyślona przez Olesia, żeby jakoś zniechęcić ludzi do przenoszenia się na nowe serwery. Trudno traktować ją jako poważną ofertę (nawet nie wiadomo, czy za rok będzie jeszcze istnieć).

kkkonrad
05-02-2014, 10:35
chodziło mi o nazwę serwisu, teraz rozumiem to tak "Startujesz z własną firmą? My też! Mamy serwerownie w piwnicy, kilka desktopów z Allegro i takie tam. Pobawimy się w DataCenter ??"

Tak w ogóle to SYS straciło i tak słabą opinię którą miało OVH, chyba to jest największy problem.

chmuri
05-02-2014, 10:07
@up Zgadzam się z Tobą ale nie pisz o studentach bo który student wydałby 200zł na serwer dedykowany..

kkkonrad
05-02-2014, 00:18
mam kilka rad jak zwiększyć sprzedaż SYS i PRO:
- opłata instalacyjna znika już po opłaceniu 6m-c (12 to za długo jak na kupowanie serwera w ciemno)
- większe dyski SSD, 120GB to za mało, hetzner szaleje już nawet z 480GB, a w OVH w podobnej cenie tylko 160GB
- zbliżyć profesjonalną ofertę do SYS, w PRO ceny są za wysokie w stosunku do SYS, myślę że podstawowy server w PRO w cenie koło 240zł netto rozchodził by się jak ciepłe bułeczki
- teraz jak dla mnie to ani nie zadowala mnie SYS (mało profesjonalne) ani PRO(za drogie), wole wziąć Hetznera - tak tanio jak SYS i profesjonalnie ja PRO (a nawet lepiej)
- najlepiej zrezygnować z SYS, tańsze maszyny przenieść do Kimsufi, droższe do PRO, wtedy pewnie kupował bym te droższe jak większość klientów - nawet jeśli ceny nie były by tak niskie jak w Hetzner
- teraz mam 4 maszyny ze starych ofert, pewnie jakby nie wprowadzenie SYS miałbym już koło 8, a tak cały czas się boję w to inwestować
- soyoustart - tragiczna nazwa, odstrasza klientów, dobra dla studentów a nie dla ludzi którzy mają firmy i inwestują kasę w serwery

zulus
04-02-2014, 22:46
Oferta została stworzona żeby zniechęcić ludzi do firmy. Albo droższe servery albo spadaj

Panel:
1. Wykastrowany do granic możliwości
2. Nic nie chce działać jak powinno
3. Secondary dns to jakaś kpina, w najlepszy razie konfiguracja to 1dzień, w najgorszym kilka. Ponieważ musisz potiwerdzać że jesteś właścicielem. Ciekawe jak to zrobić jak nie masz servera dns jeszcze żadnego.
4. Nie zaznaczysz tokenu ani niczego z wszechobecnych popupów.
5. Nie można skopiować nawet durnego adresu ip z panelu

Funkcjonalność:
1. Pomoc handlowa sama nie wie co sprzedaje. Wszyscy gadają o nowym api, a to jest dostępne tylko dla oferty pełnej.
2. Jeśli twój mail jest na Twoim serverze, a ten padnie, to nigdy nie dostaniesz się do netboot rescue - nie można zmienić e-maila, nie można wskazać nowego maila przy konfiguracji. Czyli w razie padu w weekend jesteś w kompletnej dupie.
3. Monitoring nie działa, przynajmniej u mnie po 30min nawet nie zareagował.

Podsumowując : uciekać póki można

andriu-m
24-01-2014, 13:50
Tylko tyle, czego chciec wiecej za 139,99

Arkoso
24-01-2014, 13:22
Nie tylko on tego oczekuje

voldemortsgirl
24-01-2014, 13:03
Tylko tyle?

andriu-m
24-01-2014, 12:34
Przepustowości wewn OVH 1Gbps tak jak w ofercie backup a nie sztywny limit 200Mbps wewn.

voldemortsgirl
24-01-2014, 12:22
A czego dokładnie oczekujesz od SYS?
Jakiego serwera szukasz?

trojboj
07-12-2013, 22:51
Cenowo, gdyby nie było opłaty za instalację mogłoby być. Ale:
1. brak możliwości przeniesienia IPFO z OVH do SYS - tego nie ma i nie będzie.
2. Z 1. wynika, że przenosiny do SYS oznaczają pełną migrację - w takiej sytuacji nie ma żadnych powodów, żeby nie zmigrować gdzie indziej.
3. Oferta składająca się z 2 serwerów - brak możliwości połączenia (przez IPFO) z OVH, czy Kimsufi.
4. Cały SYS jest w trakcie tworzenia i z definicji jest to usługa II kategorii (w stosunku do OVH), więc jeszcze minie trochę czasu zanim będzie stabilnie. Np. manager wciąż jest bardzo ubogi i niestabilny (przynajmniej według Francuzów).
5. Osobny manager, czyli kolejny sztuczny bajzel. Np. ciekaw jestem, czy obsługa domen jest/będzie możliwa z poziomu managera SYS, czy trzeba będzie do tego używać managera OVH?
6. Nie widzę żadnej informacji o IPv6?
7. Czasy, gdy OVH było bezkonkurencyjne cenowo dawno się skończyły, osobiście zamiast do SYS raczej będę migrował do Hetznera/online.net/sprintdata. W każdym wariancie otrzymamy bogatszą ofertę niż SYS.

spo0lsh
07-12-2013, 20:35
Póki co, nic ciekawego dla mnie.

kkrasnik
07-12-2013, 19:32
Co sądzicie o nowej ofercie?