We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Problem z nieopłaconą domeną


Lewyx
15-11-2013, 07:41
Bo to poważna firma jest :-)

nieteraz
14-11-2013, 14:06
Ha!

OVH wykazało pełen profesjonalizm....

Parę dni temu zapłaciłem te 250zł za odtworzenie wygasłej domeny, bo oczywiście zignorowali moje pytanie o to co się działo z domeną przez ostatnie 3 lata.

A dziś? Otrzymałem informację, że domena wygasła i została wyłączona... Po 2 dniach od zapłacenia za nią 250zł...

Nie mam słów.

Lewyx
06-11-2013, 22:04
Podobnie robi 1&1
Nie miałem od nich żadnego przypomnienia o wygaśnięciu domeny do momentu, w którym nie mogłem przenieść domeny na inne NSy i napisałem maila, z którego wynikało, że wiele razy (!) monitowali do mnie o opłacenie domeny, a nawet wysyłali AuthInfo.

Jaja, wszędzie jaja....

nieteraz
06-11-2013, 16:23
Witam,

Mam trochę dziwny problem.
Otóż mam w ovh wiele różnych usług (domeny i serwery). Co miesiąc przychodzą powiadomienia o konieczności przedłużenia tych usług, co regularnie robię. W przypadku domen oczywiście powiadomienia są co roku. Wszystkie maile zachowuję w skrzynce odbiorczej i mogę je przeglądać.

W przypadku mojej domeny .net najwyraźniej coś nie zadziałało w systemie.
Nie otrzymałem powiadomień, chociaż są zapisane w managerze w historii maili.

Domenę opłaciłem w lipcu 2010 na rok.
Wg managera w lipcu 2011 zostały wysyłane powiadomienia o konieczności przedłużenia - tych maili nie mam w skrzynce, chociaż mam dużo innych maili od ovh z tego okresu.
Ponieważ nie pamiętałem, że należy przedłużyć domenę, i nie otrzymałem powiadomienia, nie przedłużyłem jej.

Domena jednak nie wygasła i w sumie przez prawie 2,5 roku istniała sobie, co uśpiło moją czujność.

Wczoraj przyszło powiadomienie, że domena jest zawieszona, i mam trzy dni na jej reaktywację. Trochę się zdziwiłem, bo praktycznie razem z tym mailem otrzymałem powiadomienie o konieczności przedłużenia innej mojej domeny (.pl), bez przypomnienia o .net.
Nie wnikałem w to jednak, skoro mam 3 dni, to na spokojnie sobie to przedłużę.

Niestety nie zdążyłem, bo dziś (czyli po 1 dniu) przyszło powiadomienie, że domena jest usunięta.
Mogę ją przywrócić, ale płacąc prawie 250zł.

Nie podoba mi się to, bo moim zdaniem wina w dużej mierze leży po stronie ovh.

Gdybym dostał powiadomienie tak jak w innym wypadku, opłaciłbym usługę normalnie.
Gdyby domena wygasła w 2011 i została wyłączona, natychmiast bym się zorientował i opłacił.
Gdybym wiedział, że nie mam trzech dni, tak jak w informacji mailowej z wczoraj, rzuciłbym wszystko i zajął się tym.

Jestem pewien, że powiadomień mailowych nie było, mimo zapisania ich w managerze. Wasz system musiał zaszwankować w tym temacie, tak samo jak z wygaszeniem tej domeny dopiero 2,5 roku po czasie.

Nie chodzi mi o miganie się od opłat - nie ma sprawy, chętnie opłacę zaległe 2 lata i kolejne lata. Nie starałem się oszczędzić kasy i cieszyłem się, że domena działa bez opłaty. Po prostu swoje opłaty opieram na informacji z ovh. Normalnie to działa bez problemu, a teraz będę stratny?

Dodam, że jestem stałym klientem od wielu lat, zostawiając około 1000zł miesięcznie, a teraz taka wtopa :/

Skoro, jak twierdzi pan z helpdesku domeny w kwarantannie nie da się przywrócić inaczej niż za 199zł netto, to może chociaż jakiś rabat dostanę, albo punkty skarbonki do opłacenia tego nieszczęsnego przypadku.

identyfikator: KK12498

pozdrawiam
Kuba