We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

vps27851.ovh.net Anti-hack TeamSpeak 3


Halogenek
07-09-2013, 09:54
Witam. Mam następujący problem.
Mój serwer został zablokowany przez usługę Anti-hack.

Kod:
Szanowni Panstwo, 


W przypadku pytan prosimy o kontakt z pomoca techniczna.

Ponizej znajduja sie logi z naszego systemu.

- POCZATEK LOGOW -

Attack detail : 106pps/173Kbps

            dateTime              srcIp:srcPort            dstIp:dstPort              bytes    protocol

06 Sep 2013 14:15:21:171 GMT      37.187.46.210:9989        69.162.89.98:41552         1664         UDP        
06 Sep 2013 14:15:23:155 GMT      37.187.46.210:9989        69.162.89.98:39862         1664         UDP        
06 Sep 2013 14:15:23:155 GMT      37.187.46.210:9989        69.162.89.98:4475          1664         UDP        
06 Sep 2013 14:15:21:155 GMT      37.187.46.210:9989        69.162.89.98:16864         1664         UDP        
06 Sep 2013 14:15:23:155 GMT      37.187.46.210:9999        69.162.89.98:34381         1672         UDP        
06 Sep 2013 14:15:23:154 GMT      37.187.46.210:9999        69.162.89.98:16243         1672         UDP        
06 Sep 2013 14:15:21:155 GMT      37.187.46.210:9989        69.162.89.98:504           1664         UDP        
06 Sep 2013 14:15:21:154 GMT      37.187.46.210:9989        69.162.89.98:46085         1664         UDP        
06 Sep 2013 14:15:21:171 GMT      37.187.46.210:9999        69.162.89.98:29572         1672         UDP        
06 Sep 2013 14:15:21:170 GMT      37.187.46.210:9999        69.162.89.98:50108         1672         UDP        


-  KONIEC LOGOW  -

Z powazaniem, 

Biuro Obslugi Klienta OVH.

Porty z których wychodziły pakiety UDP wykorzystywane są przez dwa wirtualne serwery TeamSpeak 3 więc prawdopodobnie jest to błąd Anti-hacka, choć nie jestem pewien dlatego potrzebuję dostępu do serwera (logów z oprogramowania TeamSpeak), ponieważ backup robiony jest o północy.
W internecie natknąłem się na podobne wątki w których administratorzy OVH podnieśli limity dla pakietów wychodzących (?). Nie znam francuskiego a przekładanie translatorem na angielski nie wychodzi zbyt dobrze. http://forum.ovh.com/showthread.php?p=564366
Proszę o pomoc. Napisałem do supportu jednak jest weekend i nie wiem czy obsłużą moje zgłoszenie w krótkim czasie. Zależy mi na godzinach nie dniach. Nie wiem czy powinienem zgłosić awarię? Nie chcę narażać mnie na koszty wynikające z fałszywego zgłoszenie (prawie 100zł brutto) oraz pracowników OVH.