We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

zamówienie w php

kwesoly
19-09-2007, 12:03
Google. Poszukaj o formach (

hiten
10-07-2007, 18:19
czesc mam taki mały problem otóż (looknijcie na www.x-neons.prv.pl pod dzialem zamówienie)
U mnie wygląda to tak

Nr telefonu:

Nazwa firmy:

Miasto:*

Numer neona:* (Znajdziesz w cenniku):

*pola wymagane

mam problem z "Wyślij" poniewaz nie wiem jak zrobic zeby jak by w tym przycisku byl moj e-mail tak zeby jak kliknie sie na wislij to wysylalo to sie na mojgo e-maila . Proszę o pomoc ponieważ nie znam się na tym za bardzo !!
Dzięki z góry bardoz !!

mkoniu
16-02-2006, 18:46
oki popatrze i napisze cio z tego wyniknie

Einzeinbleth
16-02-2006, 18:21
O zesz ty! Cos ty za bzdury powypisywal, przepraszam? Tzn moze dziala, ale zauwazyles ze przy wysylaniu formularza na pasku adresu masz pelno parametrow? Generalnie formularze wysyla sie za pomoca post.
Proponuje zmienic:
- dla
daj method="post"
- zmienne:
Kod:
$imie = $_POST['imie'];
$email = $_POST['email'];
$telefon = $_POST['telefon'];
$firma = $_POST['firma'];
$marka = $_POST['marka'];
$katalogowy = $_POST['katalogowy'];
$tresc = $_POST['tresc'];
- Sprawdzanie czy nie sa te zmienne puste:
Kod:
if (isset($zmienna)) {
//zmienna nie jest pusta
} else {
//zmienna jest pusta
}
- To co masz w "zamuw.php" daj do "wyslij.php" w miejscu gdzie sprawdzono wszystkie zmienne i nie sa one puste.
Z doswiadczenia wiem ze nie warto uzywac exit; ani die; proponuje takie cos aby przekazywac uzytkownikowi wiadomosci typu "wypelnij wszystkie pola":
Kod:
//--- daj to do pliku np msg.php. Na samym poczatku musisz tez zainicjowac sesje - za pomoca session_start();
function ShowMessage($msg) {
$_SESSION['message']=$msg;
header('location: index.php');
}
//--- w kodzie index.php:
if ($_SESSION['message']!='') {
echo $_SESSION['message'];
$_SESSION['message'] = '';
}
Pokomninuj

mkoniu
16-02-2006, 16:54