OVH Community, your new community space.

Problem z uruchomieniem serwera


langus
03-12-2012, 16:42
Dostałem odpowiedź od administratora, że nie da się go uruchomić i muszę przeinstalować system. A nie da sie z uwagi na BUG oprogramowania serwera Ubuntu 10.04 LTS...

amator
03-12-2012, 15:01
Cytat Napisał langus
" dodać go do macierzy i wtedy zsynchronizować macierz. Bo z tego co piszesz wnioskuję że masz soft raid?"

Wszystko to zostalo zrobione.
Widocznie coś musiałeś źle zrobić, skoro system nie zaskakuje. Odpal z rescue jak Ci piszą inni i sprawdź co się dzieje. Jeżeli nie możesz sobie sam poradzić, zatrudnij kogoś kto się na tym zna, bo marudzenie na forum nic Ci nie da.

langus
03-12-2012, 06:07
" dodać go do macierzy i wtedy zsynchronizować macierz. Bo z tego co piszesz wnioskuję że masz soft raid?"

Wszystko to zostalo zrobione.

victor
02-12-2012, 22:50
Cytat Napisał langus
Ten biedny człowiek, który siedzi na helpdesku i odbiera telefony a nastepnie przekazuje info do Francji gdzie technik umie tylko skopiować treść błędu z terminala to wszystko na co stać super firmę OVH?
A co, miał jeszcze zrobić salto w tył? Reszta jest po twojej stronie.

amator
02-12-2012, 19:44
Dlaczego chcesz winić OVH za Twój brak wiedzy dotyczący administrowania serwerem dedykowanym? Wymienili dysk, a tym sam musisz utworzyć nowe partycje, skopiować dane z dobrego dysku na nowy, dodać go do macierzy i wtedy zsynchronizować macierz. Bo z tego co piszesz wnioskuję że masz soft raid?

// chyba że wymienili Ci dobry dysk i zostawili ten wadliwy, takie cyrki już się zdarzały

langus
02-12-2012, 19:17
Odpalilem i nic nie widze.
Robilem rozne manewry z grub itd. Musze jedna zdac sie na rade jakiegos lepszego fachowca.

cue
02-12-2012, 19:15
Odpal rescue mode, zamountuj dysk i sprawdz co sie tam dzieje..

langus
02-12-2012, 19:14
Jeżeli wszystko działa. Nagle uszkodzeniu ulega jeden z dwóch dysków zawierających te same dane i ten sam system, który działał przed awarią dysku. Dysk zostaje wymieniony na nowy. Następnie po synchronizacji RAID coś nie działa to pytam czyja to jest wina. Moja? Czy firmy, od której otrzymałem dysk wraz z oprogramowaniem...
Ten biedny człowiek, który siedzi na helpdesku i odbiera telefony a nastepnie przekazuje info do Francji gdzie technik umie tylko skopiować treść błędu z terminala to wszystko na co stać super firmę OVH?
Jeżeli tak to współczuję jej klientom, ponieważ za kilka dni nie będzie nas w szeregach klienteli tej wspaniałej i kompetentnej instytucji.

langus
02-12-2012, 16:15
Kernel: 3.2.13
Procesor: x86_64
Root: /dev/md1
Opcje: ipv6
smp

Kernel: 3.2.13
Procesor: x86_64
Root: /dev/md2
Opcje: ipv6
smp

nie działa...

sebaa
02-12-2012, 16:09
Wybierz coś z /dev/md1 , /dev/md2 ... Wszystko zależy na jakiej partycji masz system.

langus
02-12-2012, 15:37
The server gets stuck during the boot phase, with the
message:
(init: failed to create pty)
A restart on the standard OVH kernel ('netboot') does not
correct the
situation.

Co mam wybrać w tym netboocie... Wybierałem różne opcje.

victor
02-12-2012, 14:53
wybierz w netboocie urządzenie blokowe zawierające system

langus
02-12-2012, 14:32
Dyski są dwa RAID1
Wybierałem NetBoota ale nie pomaga

cue
02-12-2012, 14:26
Zbootuj z netboota wybierając sprawny dysk jako roota i będzie ok.

langus
02-12-2012, 13:45
Witam,

przed przeinstalowaniem systemu postanowiłem poprosić o pomoc na forum.
Po wymianie dysku niestety nie udaje się uruchomić serwera z hd.

"W ostatniej interwencji technika napisał on, że serwer zatrzymał się z komunikatem:
grub>"

Proszę o pomoc.
ns29223.ovh.net
Zgłoszenie 1209404