OVH Community, your new community space.

Pochwała dla ovh :)


AlekWawq
03-11-2012, 00:10
Pochwała jak najbardziej zasłużona - gratuluję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów

mikel
28-10-2012, 22:02
Cytat Napisał WMP
czyli jak sobie ubzduram ze dysk jest zły i kaze go wymienic, to wymienia ten dysk? Co w przypadku jak dysk będzie jednak dobry?
Mimo wszystko aby stworzyć takie zgłoszenie musisz potwierdzić, że w razie czego płacisz dodatkową opłatę za nieuzasadnione zgłoszenie prawda ? To raczej powinno wystarczyć.

Dla mnie ważne jest to, że nie ma wreszcie sytuacji, w której tracę czas na udowadnianie, że umiem sam ocenić stan dysku i czy jest do wymiany. Osoby, które tego nie potrafią zrobić wybiorą sobie wersję nr. 2 i tyle.

desavil
28-10-2012, 11:58
Cytat Napisał WMP
czyli jak sobie ubzduram ze dysk jest zły i kaze go wymienic, to wymienia ten dysk? Co w przypadku jak dysk będzie jednak dobry?
I tak te dyski potem wsadzają do innych serwerów, z myślą że ktoś nie sprawdzi/nie zna się. Więc myślę, że nie robi im to większej różnicy.

victor
28-10-2012, 11:37
W ovh to zależy jak trafisz. Zdarza się że wymienią ci w 15 minut - podczas gdy u konkurencji rzadko się ostatnio zdarza zeby w < 3 godziny (nawet jak zaplanujesz na godzinę to się opóźniają). Ale w ovh zdarza się też ze trzeba czekać 5 godzin i zdarza się ze wymienią inny dysk. Ostatnio jednak faktycznie takich problemów nie miałem a wymiany były szybkie.

WMP
28-10-2012, 11:20
czyli jak sobie ubzduram ze dysk jest zły i kaze go wymienic, to wymienia ten dysk? Co w przypadku jak dysk będzie jednak dobry?

mikel
28-10-2012, 10:34
Cytat Napisał Joshua
Po prostu takie pochwały są równie bezsensowne co chwalenie za to, że serwerom już od miesiąca nie zabrakło zasilania
Jest różnica między czymś co było i jest a czymś czego nie było a teraz jest ... już nie mówiąc o tym, że osobom, które korzystają z ovh z pewnością się przyda takie info bo nigdzie go nie widziałem a jednak to spora zmiana jeżeli chodzi o komfort wymiany np. dysku. A i nie chodzi mi tylko o szybkość wymiany tylko o to, że teraz ma się wybór czy chcemy szybkiej wymiany sami wskazujemy dysk i za to odpowiadamy czy chcemy z technikiem ustalać szczegóły, robić diagnozę itd. ... wcześniej takiego wyboru nie było.

mario1973
28-10-2012, 08:50
Tydzień temu wymieniałem dysk i takich procedur nie było o jakich piszesz.
ale...
ładnie zadołowali serw - nie tak jak kiedyś od razu OFF
wymienili dysk sda, zainstalowali gruba i odpalili maszynę.
Napisali, żebym sobie raida odtworzył.

Także wyglądało to OK.

M

Joshua
28-10-2012, 04:38
Cytat Napisał amator
wiec po co tu jesteś?
Po prostu takie pochwały są równie bezsensowne co chwalenie za to, że serwerom już od miesiąca nie zabrakło zasilania

amator
28-10-2012, 00:05
Cytat Napisał Arkoso
Tyle, że to OVH, a nie forum konkurencji. Do komentowania konkurencji masz inne serwisy. Nie podoba się- idź na inne forum.
Adaś zapomniał że to nie forum gimnazjum

Arkoso
27-10-2012, 23:49
Cytat Napisał n3t5ky
tyle, że u konk*CENZURA* tak szybka pomoc funkcjonuje od dawna i nie jest niczym niezwykłym...
Tyle, że to OVH, a nie forum konkurencji. Do komentowania konkurencji masz inne serwisy. Nie podoba się- idź na inne forum.

amator
27-10-2012, 23:49
Cytat Napisał n3t5ky
tyle, że u konk*CENZURA* tak szybka pomoc funkcjonuje od dawna i nie jest niczym niezwykłym...
wiec po co tu jesteś?

n3t5ky
27-10-2012, 23:46
tyle, że u konk*CENZURA* tak szybka pomoc funkcjonuje od dawna i nie jest niczym niezwykłym...

desavil
27-10-2012, 23:19
Ładnie, ładnie...

mikel
27-10-2012, 21:55
Jak wiadomo zadowolony klient rzadko się odezwie a niezadowolony często zatem postanowiłem pochwalić ovh dla odpowiedniej równowagi.

Pochwała się należy za zmianę sposobu zgłaszania usterki sprzętowej. Do niedawna było tak, że zgłaszało się problem np. z dyskiem, wklejało logi itd. i czekało na diagnozę i decyzję. Trwało to często bardzo długo, czasami dzień i dłużej.

Obecnie jest tak (co miałem okazję przetestować na własnej skórze), że można wybrać:
Interwencja na poziomie 1

Natychmiastowa wymiana komponentu bez sprawdzania przez pomoc techniczną.

Interwencja na poziomie 2

Kontakt z administratorem, który odpowie na pytania i zajmie się przygotowaniem interwencji.
Wybrałem poziom 1, gdzie wystarczy podać numer seryjny dysku. Po 10 minutach od zgłoszenia otrzymałem informację, że w ciągu 15 min zostanie wykonana interwencja. 10 minut później serwer śmigał z nowym dyskiem. Dodatkowo w komentarzu wpisane było kto wymienił dysk, jaki dysk, że obecnie ustawiona jest resynchronizacja RAID itp.

Mogę podsumować to tak - jeżeli tak to ma działać zawsze bez tego co do tej pory było czyli sprawdzania przez techników czy może mi się tylko wydaje, że dysk jest zły itd. i w takim czasie to nic tylko oklaski dla OVH