OVH Community, your new community space.

Problem z odnowieniem usługi!


Arkoso
22-10-2012, 12:04
Cytat Napisał voldemortsgirl
Tak, jeżeli jest opłacony za późno czyli dalej niż po 5 dniach od zawieszenia, tyle zobowiązujemy się przetrzymywać serwer.
O takich rzeczach nie mówi się głośno Każdy ma prawo błąd popełnić, więc zostawmy to w przeszłości.

Najpewniej to ze skarbonki korzystać Tylko męczące jest uniemożliwienie kolejnego doładowania pkt bez poprzedniej faktury

voldemortsgirl
22-10-2012, 08:51
Cytat Napisał Budyn00
Ja miałem serwer do 21.10.2012 opłaciłem go już prawie 22.10.2012 i nie zablokowali serwera. Na e-maila dostałem powiadomienie "[OPŁATA] Faktura proforma nr XXXXXXXX" a w panelu dalej jest "stara data".
Co do tematu , nie masz co się martwić.


Data ważności serwera jest powiązana z fakturą vat. Po wygenerowaniu faktury, aktualizuje się data ważności. Jeśli płacisz przez PayUw piątek , fakturę dostaniesz nie wcześniej niż w poniedzialek po południu.

voldemortsgirl
22-10-2012, 08:49
Cytat Napisał Arkoso
Dobra dobra :P znane są mi przypadki nawet po opłaceniu zablokowania serwera i usunięcia danych .
Tak, jeżeli jest opłacony za późno czyli dalej niż po 5 dniach od zawieszenia, tyle zobowiązujemy się przetrzymywać serwer.

Budyn00
22-10-2012, 01:52
Ja miałem serwer do 21.10.2012 opłaciłem go już prawie 22.10.2012 i nie zablokowali serwera. Na e-maila dostałem powiadomienie "[OPŁATA] Faktura proforma nr XXXXXXXX" a w panelu dalej jest "stara data".
Co do tematu , nie masz co się martwić.

redhot
21-10-2012, 19:33
Ostatnio wydarzył się wyjątek, zablokowali mi serwer w sobotę

Arkoso
21-10-2012, 16:55
Dobra dobra :P znane są mi przypadki nawet po opłaceniu zablokowania serwera i usunięcia danych .

Serwery w weekendy nie są 'zabierane' z panelu nawet po zawieszeniu. Jedynie w dni robocze(w sobote tez nie).

slawqo
20-10-2012, 15:54
Po pierwsze to serwer dedykowany na pewno nie zostanie zablokowany dokładnie w momencie wygaśnięcia. Jeżeli wygasał dzisiaj to może zostać zablokowany jutro ok. 9-10 rano bo tak są blokowane takie serwery.
Jeżeli jednak opłaciłeś serwer to nie musisz się przejmować. Data w panelu zmieni się dopiero po zakończeniu zamówienia w systemie OVH a jak płaciłeś przez płatności online to nastąpi to dopiero następnego dnia roboczego (w poniedziałek) w godzinach popołudniowych.

desavil
20-10-2012, 15:36
Wiem to z własnego doświadczenia

elempl
20-10-2012, 15:33
Cytat Napisał desavil
Nie przejmuj się tym.
Jeżeli opłaciłeś serwer nie zostanie on wyłączony/zablokowany mimo iż w panelu jest napisana taka godzina i data. Jak ich dział księgowy wystawi F-VAT to wtedy ważność zostanie przedłużona w panelu.
Mam nadzieję, że się nie mylisz

desavil
20-10-2012, 15:30
Nie przejmuj się tym.
Jeżeli opłaciłeś serwer nie zostanie on wyłączony/zablokowany mimo iż w panelu jest napisana taka godzina i data. Jak ich dział księgowy wystawi F-VAT to wtedy ważność zostanie przedłużona w panelu.

elempl
20-10-2012, 14:58
Witam,
dziś rano odnowiłem serwer dedykowany z pomocą płatności online - na mail otrzymałem potwierdzenie opłacenia faktury proforma jednak do tej pory usługa nie została przedłużona a serwer teoretycznie dziś o 18:20 zostanie wyłączony.

Napisałem w tej sprawie na mail pomoc@ovh.pl oraz wysłałem tickety z panelu niestety nigdzie nadal nie otrzymałem odpowiedzi a nie wyobrażam sobie sytuacji, gdzie mój serwis będzie offline z tego powodu....

Czy ktoś jest w stanie zająć się tą sprawą?
Dziękuję.