OVH Community, your new community space.

Spóźniona zapłata, wyłaczonie serwera


taken
21-09-2013, 21:58
A BOK pracuje w ogóle w Soboty?

Ze strony OVH:
Pomoc OVH
Pon-Pt 9:00-17:00 (kontakt telefoniczny i email), Sb-Ndz 10:00 - 18:00 (email)

abinthenet
21-09-2013, 18:33
Cytat Napisał adren

Tutaj na dole jest tabelka kiedy realizowane są płatności, pewnie Twój bank kończy pracę o 17 w piątek i zaczyna dopiero w poniedziałek, więc trochę poczekasz...
http://www.payu.pl/dla-sklepow/szeroki-wachlarz-uslug
Mam w Nordea, więc jest online. W dni robocze to bez łaski, jak robię sam przelew to za godzinę mam info z OVH, że płatność jest zarejestrowana, a tu już czekam ponad 24 godziny! Zresztą pieniądze z konta poszły, sprawdzałem.

Cytat Napisał lukaszfr
Jak napiszesz do nich iż dokonałeś płatności lecz jeszcze nie doszła serwer nie zostanie zawieszony. Starczy ze napiszesz do bok
Owszem, pisałem już kilkanaście godzin temu. Bez rezultatu.

lukaszfr
21-09-2013, 17:49
Jak napiszesz do nich iż dokonałeś płatności lecz jeszcze nie doszła server nie zostanie zawieszony.

Starczy ze napiszesz do bok

adren
21-09-2013, 16:56
Cytat Napisał abinthenet
Może by się ktoś z OVH przyjrzał temu jak są obsługiwane płatności robione przez Payu. Taka płatność powinna być odnotowywana w ciągu kilku minut.
Oj tutaj to lepiej parę dni wcześniej robić przelew, zwłaszcza jak masz jakiś dziwny bank i ważne sprawy na serwerze.

Tutaj na dole jest tabelka kiedy realizowane są płatności, pewnie Twój bank kończy pracę o 17 w piątek i zaczyna dopiero w poniedziałek, więc trochę poczekasz...
http://www.payu.pl/dla-sklepow/szeroki-wachlarz-uslug

abinthenet
21-09-2013, 14:52
Spóźniłem się z zapłatą za serwer ale zrobiłem ją jeszcze w tym samym dniu, w którym wygasał poprzez Payu. Minęło kilkanaście godzin i następnego dnia (czyli dziś) serwer został zawieszony. Nie dostałem tez potwierdzenia zapłaty z Payu (ale pieniądze zeszły wczoraj z mojego konta). Co to za "szybkie płatności" w takim razie?! Jest sobota, więc nawet nie mogę zadzwonić do BOK-u aby przedłużyli mi "na słowo", a przyznaję że ratowałem się parę razy w ten sposób. Wysłałem maila z prośbą o odwieszenie i potwierdzeniem płatności na wyciągu z mojego konta ale jak dotąd bez rezultatu.
Może by się ktoś z OVH przyjrzał temu jak są obsługiwane płatności robione przez Payu. Taka płatność powinna być odnotowywana w ciągu kilku minut.

mikel
25-07-2012, 10:34
Cytat Napisał Joshua
Niestety nie jest idealnie
OVH spamuje ogromną ilością maili o odnowieniu usług, w tychże mailach często jest tak że nie ma informacji o usługach wygasających dziś/jutro, natomiast równą dobę po wygaśnięciu wysyłają maila [ZAWIESZENIE] i zawieszają serwer.
Jeśli masz dużo szczęścia i dobry refleks, to opłacając od razu przez platnosci.pl (lub dzwoniąc do BOKu) uda się odwołać procedurę zanim serwer faktycznie zostanie odcięty.
Szkoda, że OVH nie informuje o zawieszeniu choćby na godzinę wcześniej - w zupełności wystarczyłoby żeby na czas zapobiec problemom...
Ja akurat nie mam takich problemów tzn. z nieopłaceniem w terminie bo pilnuje terminu Jedynie obserwowałem ten proces na specjalnie nie opłacanych serwerach (gdy z nich już rezygnowałem).

Polecam "ovh -> faktury -> Wyrównaj daty wygasania usług" z czego korzystam ja i z pewnością wiele / większość klientów, którzy posiadają więcej serwerów. Wyrównasz i potem przedłużasz wszystko jednego dnia więc trudno przeoczyć.

mlodszy
24-07-2012, 21:16
Cytat Napisał Joshua
Niestety nie jest idealnie
OVH spamuje ogromną ilością maili o odnowieniu usług, w tychże mailach często jest tak że nie ma informacji o usługach wygasających dziś/jutro, natomiast równą dobę po wygaśnięciu wysyłają maila [ZAWIESZENIE] i zawieszają serwer.
Jeśli masz dużo szczęścia i dobry refleks, to opłacając od razu przez platnosci.pl (lub dzwoniąc do BOKu) uda się odwołać procedurę zanim serwer faktycznie zostanie odcięty.
Szkoda, że OVH nie informuje o zawieszeniu choćby na godzinę wcześniej - w zupełności wystarczyłoby żeby na czas zapobiec problemom...
Ciekawe, z tego co przejrzałem maile OVH przypomina również w dniu wygaśnięciu dzierżawy o konieczności odnowienia usługi.

Informujemy Państwa o dacie wygasających usług w OVH i wysyłamy
przypomnienie 60, 30, 15, 7 i 3 dni przed ich datą wygaśnięcia.

........

Oto lista usług:

Usługi wygasające dzisiaj:
Poza tym zgodnie z początkową informacją obowiązek jest na trzy dni przed

voldemortsgirl
24-07-2012, 15:51
Dla jednych godzina ma znaczenia dla innych nie. Przypominamy 5 razy w ciągu okresu rozliczeniowego zgodnie z regulaminem.

Nie zawsze w ciągu godziny uda się zrealizować płatność online.

Joshua
24-07-2012, 14:20
Cytat Napisał mikel
Dokładnie tak jak mówi victor, najpierw jeszcze przypominają mailem, że jest nieopłacony także nie jest to od razu i dobrze. A tym bardziej jak stworzyłeś zamówienie przedłużenia to zapewne ktoś na to spojrzy zanim zablokuje.
Niestety nie jest idealnie
OVH spamuje ogromną ilością maili o odnowieniu usług, w tychże mailach często jest tak że nie ma informacji o usługach wygasających dziś/jutro, natomiast równą dobę po wygaśnięciu wysyłają maila [ZAWIESZENIE] i zawieszają serwer.
Jeśli masz dużo szczęścia i dobry refleks, to opłacając od razu przez platnosci.pl (lub dzwoniąc do BOKu) uda się odwołać procedurę zanim serwer faktycznie zostanie odcięty.
Szkoda, że OVH nie informuje o zawieszeniu choćby na godzinę wcześniej - w zupełności wystarczyłoby żeby na czas zapobiec problemom...

mickula
23-07-2012, 08:34
Cytat Napisał voldemortsgirl
Serwery są wyłączane automatycznie, nikt nie sprawdza czy jest stworzone zamówienie na odnowienie. Jeżeli jest wpłata za serwer z platnosci.pl, serwer nie zostanie wyłączony, nawet jeżeli nie ma faktury za zamówienie i jest ono w trakcie realizacji.

Brak wpłaty to zawieszenie serwera, jest ono realizowane w następnym dniu po dacie wygaśnięcia.
U mnie 2 razy spóźniłem się z zapłatą za 2 serwery (1 kimsufi, 1 z gamy ovh), kimsufi został wyłączony o kolejnej pełnej godzinie po wygaśnięciu a ten z ovh w kolejnym dniu. Czy tak to powinno wyglądać w przypadku serwerów KS?

voldemortsgirl
23-07-2012, 07:48
Serwery są wyłączane automatycznie, nikt nie sprawdza czy jest stworzone zamówienie na odnowienie. Jeżeli jest wpłata za serwer z platnosci.pl, serwer nie zostanie wyłączony, nawet jeżeli nie ma faktury za zamówienie i jest ono w trakcie realizacji.

Brak wpłaty to zawieszenie serwera, jest ono realizowane w następnym dniu po dacie wygaśnięcia.

mikel
21-07-2012, 19:30
Dokładnie tak jak mówi victor, najpierw jeszcze przypominają mailem, że jest nieopłacony także nie jest to od razu i dobrze. A tym bardziej jak stworzyłeś zamówienie przedłużenia to zapewne ktoś na to spojrzy zanim zablokuje.

victor
21-07-2012, 17:26
Serwery wyłączają 2-4 dni po wygaśnięciu.

maxxx
21-07-2012, 13:07
Nie bierz tego za pewnik, ale zdaje się, że jak płacisz przez płatności.pl to mimo, iż wpłata nie jest jeszcze zaksięgowana, to serwera Ci nie wyłączą.

mario1973
21-07-2012, 08:44
Można - napisz mail do BOKu

M

MammaMia
21-07-2012, 08:09
Witam,

Tak się złożyło, że za 1.5h wyłaczą mi serwer. Trochę odwlekałem zapłatę, bo lubię robić (psia mać) wszystko na ostatnią chwilę. Wczoraj zrobiłem zapłatę online, ale nie została jeszcze zaksięgowana i obawiam się, że dopiero w poniedziałek będzie. Czy można jakoś przedłużyć działanie serwera?