OVH Community, your new community space.

duze obciazenie cpu migration


taken
02-06-2012, 21:44
Jak dla mnie ps jest zwalony po prostu :-)

x0dus
02-06-2012, 21:42
load average: 1.56, 1.68, 1.82 ale to dlatego ze na serwerze odpalony jest serwer minecraft a i dodam jeszcze ze co jakis czas zmienia sie procent obciazenia tych procesow wiec ps aux chyba musi skądś te dane brac ?

taken
02-06-2012, 21:35
Zgłosiłem to jakiś czas temu niestety nikt nie wie co to
Ale ciekawie to wygląda - ps aux pokazuje, że jest obciążenie ale jak się domyślam load aver jest 0.00 :>?
Jak dla mnie to jakiś bug ps aux w rzeczywistości te procesy w ogóle nie zabierają zasobów - sprawdzałem htop top itp i wszystkie pokazuja 0% a ps aux i programy korzystające z ps pokazują ta bzdury.

Pozdr

x0dus
02-06-2012, 21:06
tak myslalem ze o to mu chodzilo

Cytat Napisał taken
Miałem podobnie na swoim Debianem w firmie.
Jak dasz TOP to Ci pokaże że nie zabierają tych 99% zasobów zgadza się?
A jak dajesz ps aux to pisze, że 99% zajętości ??

Pozdr
tak tak dokladnie w ps aux pisze ze zabiera a w htop nie pokazuje no i pokazuje mi tez w webmin tamten wycinek jest z webmina a teraz wklejam z ps aux

root 6 24.5 0.0 0 0 ? S May31 697:50 [migration/0]
root 7 82.0 0.0 0 0 ? S May31 2332:40 [migration/1]
root 9 0.0 0.0 0 0 ? S May31 0:01 [ksoftirqd/1]
root 10 0.0 0.0 0 0 ? S May31 0:09 [kworker/0:1]
root 11 9.0 0.0 0 0 ? S May31 257:58 [migration/2]
root 13 0.0 0.0 0 0 ? S May31 0:01 [ksoftirqd/2]
root 14 65.7 0.0 0 0 ? S May31 1868:51 [migration/3]
root 16 0.0 0.0 0 0 ? S May31 0:01 [ksoftirqd/3]
root 17 80.7 0.0 0 0 ? S May31 2294:46 [migration/4]
root 19 0.0 0.0 0 0 ? S May31 0:01 [ksoftirqd/4]
root 20 60.9 0.0 0 0 ? S May31 1733:12 [migration/5]
root 22 0.0 0.0 0 0 ? S May31 0:00 [ksoftirqd/5]
root 23 57.1 0.0 0 0 ? S May31 1625:28 [migration/6]
root 24 0.0 0.0 0 0 ? S May31 0:00 [kworker/6:0]
root 25 0.0 0.0 0 0 ? S May31 0:00 [ksoftirqd/6]
root 26 57.1 0.0 0 0 ? S May31 1624:28 [migration/7]

taken
02-06-2012, 19:49
Miałem podobnie na swoim Debianem w firmie.
Jak dasz TOP to Ci pokaże że nie zabierają tych 99% zasobów zgadza się?
A jak dajesz ps aux to pisze, że 99% zajętości ??

Pozdr

Budyn00
02-06-2012, 19:47
Cytat Napisał Marta Wawrzyn
to jest bardzo wredniaste.

Spacedust
02-06-2012, 19:23
Cytat Napisał x0dus
nie bardzo kumam o co ci chodzi ? moze troche jasniej!?
http://pazurkiem.pinger.pl/m/526023

x0dus
02-06-2012, 19:11
Cytat Napisał Arkoso
Soa 16
nie bardzo kumam o co ci chodzi ? moze troche jasniej!?

Arkoso
02-06-2012, 18:19
Soa 16

// sorki, miało być Soa #8

x0dus
02-06-2012, 16:39
Panowie mam problem nie wiem czym to jest spowodowane i od czego sa te procesy ale z tego co widzę strasznie dużo cpu zużywają może coś mi doradzicie ?

sys debian 6.0.5 64 bit

7 root 90.9 % [migration/1]
17 root 89.5 % [migration/4]
14 root 72.8 % [migration/3]
20 root 67.6 % [migration/5]
23 root 63.4 % [migration/6]
26 root 63.3 % [migration/7]
6 root 27.2 % [migration/0]
11 root 10.0 % [migration/2]