We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Nieciekawy regulamin OVH?


pRgall
28-05-2012, 14:30
Domyślam się, sam bym napisał taki regulamin, w ramach bezpieczeństwa, ale napisać w celach informacyjnych można

mikel
27-05-2012, 22:16
Tylko wiesz jak to jest w takich przypadkach, jeżeli oferta jest atrakcyjna to przymyka się oko na takie rzeczy gdyż w 95% czasu takie rzeczy Cie nie dotyczą. Niestety jak już dotyczą to jest problem. Poza tym niektóre te punkty są raczej jako zabezpieczenie na wszelkie wypadek tak jak samemu układa się regulamin swoich usług na wypadek gdyby była sytuacja trudna. Na szczęście nie musiałem nigdy płacić żadnych tego typu opłat przez ostatnie hm ... chyba już z 3 lata.

pRgall
27-05-2012, 17:18
Nie tyle nieciekawy regulamin co ma kilka pkt. dzięki którym OVH może nas udupić. Swoją drogą uważam, że regulaminy powinno się czytać, w szczególności tam gdzie podajemy wszystkie swoje dane, coś kupujemy lub otrzymujemy "za darmo". W każdym razie regulamin OVH ma 15 stron i jesli zastanawiasz się nad wyborem firmy która wydzierżawi ci serwer to ten artykuł może być dla Ciebie przydatny.

UWAGA! Pamiętaj, że ten temat został napisany 2012-05-26, a ostatnio zaktualizowany 2012-05-26. W twoim interesie leży zainteresować się, czy jest on zgodny z aktualnym regulaminem OVH. Wszelkie regulaminy możesz (lub mogłeś w dniu założenia tematu) znaleźć pod tym adresem: Dokumenty - OVH. W dziale Pomoc > Dokumenty.

Ogólne warunki dzierżawy serwera dedykowanego...

Artykuł 4 - Pomoc Techniczna.
[...] Poziom 3 - Interwencje płatne: OVH daje możliwość wykonania na serwerze dodatkowych interwencji zleconych przez Klienta. Każda interwencja odbywa się po zaakceptowaniu oraz opłaceniu przez Klienta faktury proforma. OVH zastrzega sobie prawo do niewykonania interwencji w przypadku wystąpienia uzasadnionych sytuacji.

4.3 Sprawdzanie zgłoszenia i przygotowanie Diagnostyki.
[...] Jeśli natomiast przyczyna awarii nie będzie wynikała z odpowiedzialności OVH lub istnienie Awarii nie zostanie potwierdzone, Klient zostanie obciążony kosztem Diagnostyki ustalonego wedlug cennika dostępnego na stronie Klient - OVH oraz podzczas zgłaszania awarii. [...]

Artykuł 9 - Odpowiedzialność OVH.
9.2 OVH zastrzega sobie prawo do natychmiastowego przerwania połączenia z Internetem serwera wydzierżawionego Klientowi, w następujących przypadkach:
pkt. d) braku niezwłocznego powiadomienia o usterce ze strony Klienta.

Artykuł 10 - Zobowiązania i odpowiedzialność Klienta.
10.10 [...] Jeśli jednak osoby trzecie wystąpią wobec OVH z roszczeniami z tego tytułu (//chodzi tu głownie prawa autorskie - czy ktoś nie przyczepi się do OVH, że np. na serwerze który ci wydzierżawili nie są udostępniane tego kogoś pliki muzyczne), Klient wypłaci OVH odszkodowanie odnoszące się do wszelkich kosztów i wydatków, które OVH poniosło z tego tytułu, w tym honoraria i koszty porad prawnych.

Klient zobowiązuje się zapłacić bezpośrednio osobie trzeciej podnoszącej roszczenie całą sume, ktorej żadała ona od OVH.
[...]

Artykuł 12 - Cena i fakturowanie.
12.8 OVH zastrzega sobie prawo nie przedłużania umowy bez podania przyczyn.
12.10 OVH ma prawo zażądać od Klienta zwrotu kosztów poniesionych za operacje na dokumentach księgowych, które nie wynikają z błędu OVH.

UWAGA! Pamiętaj, że ten temat został napisany 2012-05-26, a ostatnio zaktualizowany 2012-05-26. W twoim interesie leży zainteresować się, czy jest on zgodny z aktualnym regulaminem OVH. Wszelkie regulaminy możesz (lub mogłeś w dniu założenia tematu) znaleźć pod tym adresem: Dokumenty - OVH. W dziale Pomoc > Dokumenty.

Nie ponosze odpowiedzialności za ten temat. Został on utworzony w celu informacyjnym.

//Mój komentarz do regulaminu - Jak widać jest trochę "kwiatków". Ciekawe jest to, że jak nie zgłosisz awarii to zamkną ci serwer, a jak zgłosisz to możesz zostać obciążony kosztami pomocy technicznej. Nie wiem też dlaczego piszą w "Cenie i fakturowaniu" o tym, że OVH zastrzega sobie prawo nie przedłużania umowy bez podania przyczyn. Dla mnie lepiej to pasuje do Artykułu 11 "Czas trwania umowy", w każdym razie ja sie na tym nie znam i radzę uważać, a przede wszystkim czytać, czytać, zawsze czytać Regulaminy.