OVH Community, your new community space.

Tryb WinRescue


andriu-m
13-05-2012, 22:40
Pana serwer został przełączony przez naszego technika w tryb win-rescue: http://pomoc.ovh.pl/winperescuepage ponieważ nie odpowiadał na pingi. Może Pan zalogować się do swojego serwera przez VNC i wykorzystać dostępne tam narzędzia do poprawienia konfiguracji serwera.
zrobiles to ?
jesli nie potrafisz, zlec komus to lub przeinstaluj system na nowo

clubkings
13-05-2012, 21:39
wyłączyłem, ale nadal nie mogę się połączyć

Pienio69
13-05-2012, 20:47
Wyłącz monitorowanie serwera.

clubkings
13-05-2012, 19:54
Od piątku mam problem gdy technicy wykryli blad (brak pingow). I od tego momentu mam problem, gdyż nie chcą mi pomóc w powrocie do normalnego trybu pracy.

Jedynie co mi napisali gdy ich oto poprosiłem, to:

"Pana serwer został przełączony przez naszego technika w tryb win-rescue: http://pomoc.ovh.pl/winperescuepage ponieważ nie odpowiadał na pingi. Może Pan zalogować się do swojego serwera przez VNC i wykorzystać dostępne tam narzędzia do poprawienia konfiguracji serwera. Po poprawieniu konfiguracji może Pan w panelu manager w sekcji "Usługi->netboot" zmienić netboot na "hd" i uruchomić serwer ponownie. Uruchomi się on wtedy z dysku."


Ale co z tego skoro nie mogę, czy też niemam możliwości normalnego uruchomienia.
Zaraz po tym jak zmieniam NetBoot z WinRescue na HD przychodzi mi mail o wykryciu usterki oraz dane do logowania do trybów ssh, vnc i tak w kółko.

Może tu znajdę pomoc, bo jeśli nie to zrezygnuje z dedyka, bo po co mam opłacać coś z czego nie korzystam...?

Dedyka mam na Windowsie