We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Problem z obsługą klienta


pbuser
20-05-2012, 12:41
A myślisz, że nie próbowałem? I tutaj też BOK wykazał się ignorancją i niekompetencją.

klslowik
19-05-2012, 16:59
Ja nie widzę problemu w tym czego oczekujesz od OVH. Można to załatwić spokojnie po ludzku dzwoniąc lub korespondując bezpośrednio z BOKiem.

Nie rozumiem tylko czemu tu zrobiłeś taki wywód.

pbuser
13-05-2012, 01:15
Cytat Napisał hdmagic
Zaraz, moment.

Fakty sa niestety po stronie OVH.

1. Powstaje zamówienie (automatyczne czy reczne - nie ma znaczenia)
2. Skutkiem zamówienia jest powstanie faktury pro-forma z danymi istniejacymi w momencie wygenerowania zamówienia/faktury pro-forma
3. Faktura jest generowana po oplaceniu faktury pro-forma, która jest w tym momencie dokumentem wiodacym. Niedopuszczalne jest wprowadzanie zmian na etapie faktura pro-forma --> faktura.
4. Otrzymanie faktury jest zakonczeniem etapu sprzedazy, dzierzawy etc.
Podaj proszę źródło tych informacji (to, że tak działa system to wiemy).

Ja niestety (dla siebie) w regulaminie znalazłem zapis:
"Klient zobowiązuje się, w przypadku zmiany danych wcześniej przesłanych przy okazji rejestracji lub odnawiania domeny, poinformować OVH o tej zmianie w ciągu 48 godzin od jej nastąpienia pocztą elektroniczną na adres: pomoc@ovh.pl."
Natomiast moje powiadomienie na ten adres zostało (w praktyce) wysłane 8 godzin za późno. Co całkowicie wyjaśnia sprawę z regulaminowego (zakładając, że taki zapis jest dozwolony - wg mnie jest OK) punktu widzenia.

Pozostaje jedynie pytanie, dlaczego BOK OVH PL wprowadzał mnie błąd podając fałszywe powody dla których powinienem zapłacić 30zł.

Uprzedzam, nie jestem pracownikiem OVH, kochankiem ani innym pucybutem i czesciej wypowiadam sie na tym forum krytycznie niz pochlebnie o pracy OVH.
No nie wiem, nie wiem.
;-)

rufus1987
13-05-2012, 01:00
@hdmagic napisał to o czym ja robiłem wywód. W 100% o to mi chodziło i tyle.

Napewno nie można nazwać tej sytuacji błędną lub niezgodną lub nieprawidłową bo wszystko zostało zrealizowane jak powinno.

Może nie do końca "etycznie".

Co do wystawienia na inną osobę napisałem że nikt po zakupie nie zmieni Ci danych na fakturze od tak tylko wymagana jest korekta a bynajmniej to miałem na myśli.

Jeśli kupujesz w sklepie czy na stacji dane i faktura jest "klepana" ręcznie przez pracownika i to jest ta różnica że tu robi to automat bo jak Pani Krysia z księgowości miałaby wystawić ręcznie 100k faktur miesięcznie albo i lepiej to by się nie powiem co.

Dla mnie OVH powinno wystawić Ci tą korektę bezpłatnie i zamknąć tą prowadzącą do niczego sprawę. Ja tak bym zrobił na ich miejscu.

Jeśli telefonicznie czy tam mailowo od pracownika otrzymałeś sprzeczne informacje no to tez bym się wkurzył ale nie do tego stopnia bo wszystko da się załatwić po ludzku i nie raz telefonicznie to załatwiałem bez jakichkolwiek problemów.

Zawsze możesz złożyć pisemną reklamację opisać całość co i jak i czego oczekujesz i w ciągu 14 dni dostaniesz odpowiedz mniej lub bardziej szablonową.

pbuser
13-05-2012, 00:44
Cytat Napisał rufus1987
Może i zostało wygenerowane automatycznie ale system pobiera widocznie dane do faktury z momentu generowania zamówienia a nie z momentu wystawiania faktury i stąd się stało tak a nie inaczej.
Wystawiana jest na dane a w momencie generowania zamówienia dane były te na które dostałeś fakturę więc w czym problem?
A no na tym, że w Polsce wystawia się fakturę na dane podane przez klienta, a pojęcie generowania zamówienia nie istnieje w przepisach. No i problemem (niezależnie od powyższej sprawy) może być to, że faktury opłacane przez ostatni rok były wystawione na podstawie niepoprawne(?)/nielegalnie(?)/niewłaściwie(?) wprowadzonych danych? A może w ogóle ich nie ma w księgowości OVH i przy kontroli krzyżowej będę miał kłopot? A może po prostu jestem szczęściarzem, któremu pracownik BOK podając ten sposób naopowiadał bzdur, a los chciał że bzdury zupełnym przypadkiem pokryły się z rzeczywistością? Dodatkowo kryzys w kraju i na świecie, benzyna po 7zł, sytuacja robi się dramatyczna, lada moment zapach opon palonych na ulicy dobiegnie naszych okien. Ops ;-)

Mam własną firmę i kupuję na faktury i jeszcze nikt nigdy nie kazał mi okazać dowodu osobistego czy jestem Jan Kowalski czy nie bo pracownik sklepu nie ma prawa mnie legitymować pod żadnym pozorem, nie bądź śmieszny, jak będę miał ochotę pójdę do sklepu kupię sobie tv wezmę fakturę na nie wiem google i nikt mi tego nie zabroni i nie będzie to nie legalne.
A jeśli o spółkach mowa jak jestem prezesem zarządu spółki i mam w dowodzie Jan Kowalski a nie spółka xyz to co nie dostanę faktury na spółkę?
Pojęcia o księgowości to Ty nie masz pisząc takie bzdury.
Żartujesz, czy serio nie zauważyłeś że to było napisane na podstawie Twojej wypowiedzi?

Ja rozumiem na czym polega Twój "problem" aczkolwiek nie widzę tutaj nic nie normalnego ze strony OVH i tyle.
Nie wymagam od Ciebie byś widział coś nienormalnego, ja wyrażam swoją opinię, a Ty swoją. To jest OK.

Trzeba było zmienić sobie dane księgowe na właściwe miesiąc wcześniej i problemu by nie było.
Tak... dane do faktury miesiąc przed zakupem. Jak kupujesz paliwo to dzwonisz na stację miesiąc wcześniej i informujesz, że za miesiąc przyjedziesz zatankować i podajesz dane do faktury? ;-)

Ze strony prawa ovh jest zobowiązane wystawić Ci fakturę w ciągu 7 dni a to że ich system wystawia na podstawie danych z daty zamówienia a nie z dnia generowania faktury to jest kwestia systemu i jedna firma ma taki a inna inny.
Szkoda, że system nie wystawia faktury na podstawie danych innego klienta z daty zamówienia sprzed 3 lat. Bo to taki system, a nie inny. O tempora, o mores!

Jak mówiłem nikt nikogo nie trzyma w ovh jest pewnie wiele firm z darmowymi korektami itd itd...
Być może OVH jest zainteresowane Twoim sugerowaniem bym zmienił dostawcę, ale ja podejmę tą decyzję bez Twojej porady. W każdym razie dzięki za troskę

Nie mniej jednak za wystawienie korekty czyli dwa kliknięcia w systemie pobierać 30zł to chora kwota ale skoro się akceptuje regulamin to się akceptuje opłaty dodatkowe. A jak się nie czyta wszystkiego to się potem płacze jak coś jest nie tak.
Regulamin to fajna sprawa, ale nadrzędną sprawą są przepisy obowiązujące w kraju zawarcia umowy. Możesz w regulaminie napisać, że faktury wystawiasz wyłącznie na NIPy, których suma cyfr jest parzysta i podzielna przez 4, ale to jeszcze nie znaczy że uda Ci się taki regulamin wprowadzić w życie. O czymś takim jak jakość usług czy też obsługa klienta nie będę pisał, bo jeżeli nie chcesz przyjąć do wiadomości faktów formalnych, to o tych rzeczach lepiej wspominać.
Jak już napisałem na początku tu nie chodzi o 30zł. Co więcej, nawet gdyby chodziło o 3zł moja reakcja byłaby taka sama. Muszę mieć zaufanie do firmy, w której trzymałem i planuję/planowałem trzymać swoje zasoby. Teraz to zaufanie drastycznie stopniało i to jest problem.

To swoją drogą bardzo zabawne, że tak nam się zmieniają powody zaistniałej sytuacji (acz ten jak rozumiem nie jest autoryzowany przez polski oddział OVH).

hdmagic
13-05-2012, 00:22
Zaraz, moment.

Fakty sa niestety po stronie OVH.

1. Powstaje zamówienie (automatyczne czy reczne - nie ma znaczenia)
2. Skutkiem zamówienia jest powstanie faktury pro-forma z danymi istniejacymi w momencie wygenerowania zamówienia/faktury pro-forma
3. Faktura jest generowana po oplaceniu faktury pro-forma, która jest w tym momencie dokumentem wiodacym. Niedopuszczalne jest wprowadzanie zmian na etapie faktura pro-forma --> faktura.
4. Otrzymanie faktury jest zakonczeniem etapu sprzedazy, dzierzawy etc.

Uprzedzam, nie jestem pracownikiem OVH, kochankiem ani innym pucybutem i czesciej wypowiadam sie na tym forum krytycznie niz pochlebnie o pracy OVH.

rufus1987
13-05-2012, 00:16
Nie jestem pracownikiem OVH a bynajmniej nic mi nie wiadomo abym był Nie uważaj że każdy kto pisze w tym temacie jest pracownikiem...

Może i zostało wygenerowane automatycznie ale system pobiera widocznie dane do faktury z momentu generowania zamówienia a nie z momentu wystawiania faktury i stąd się stało tak a nie inaczej.

Wystawiana jest na dane a w momencie generowania zamówienia dane były te na które dostałeś fakturę więc w czym problem?

Mam własną firmę i kupuję na faktury i jeszcze nikt nigdy nie kazał mi okazać dowodu osobistego czy jestem Jan Kowalski czy nie bo pracownik sklepu nie ma prawa mnie legitymować pod żadnym pozorem, nie bądź śmieszny, jak będę miał ochotę pójdę do sklepu kupię sobie tv wezmę fakturę na nie wiem google i nikt mi tego nie zabroni i nie będzie to nie legalne.

A jeśli o spółkach mowa jak jestem prezesem zarządu spółki i mam w dowodzie Jan Kowalski a nie spółka xyz to co nie dostanę faktury na spółkę?

Pojęcia o księgowości to Ty nie masz pisząc takie bzdury.

Ja rozumiem na czym polega Twój "problem" aczkolwiek nie widzę tutaj nic nie normalnego ze strony OVH i tyle.

Trzeba było zmienić sobie dane księgowe na właściwe miesiąc wcześniej i problemu by nie było.

Ze strony prawa ovh jest zobowiązane wystawić Ci fakturę w ciągu 7 dni a to że ich system wystawia na podstawie danych z daty zamówienia a nie z dnia generowania faktury to jest kwestia systemu i jedna firma ma taki a inna inny.

Jak mówiłem nikt nikogo nie trzyma w ovh jest pewnie wiele firm z darmowymi korektami itd itd...



Nie mniej jednak za wystawienie korekty czyli dwa kliknięcia w systemie pobierać 30zł to chora kwota ale skoro się akceptuje regulamin to się akceptuje opłaty dodatkowe. A jak się nie czyta wszystkiego to się potem płacze jak coś jest nie tak.

pbuser
13-05-2012, 00:03
Cytat Napisał rufus1987
Z całym szacunkiem ale pienisz się o głupie 30zł (których nawet nie zapłaciłeś) jak by conajmniej Ci dom spalili.
Zasada jest prosta, jeśli usługi danej firmy nie odpowiadają to się idzie do innej firmy co za problem.
Spoko. Fajnie masz.

A też nie rozumiem zdziwienia, skoro składasz zamówienie na nickhandle A
Nie składałem zamówienia, zamówienie zostało wygenerowane automatycznie.

które jest zapisane w systemie i nawet zaraz po złożeniu zmieniasz kontakt na nickhandle B to faktura niech będzie wystawiona i za 7 dni i to logiczne że będzie na dane z A a nie B
To co piszesz nie jest to ani logiczne, ani zgodne z rzeczywistością. Faktura jest wystawiana na dane podane przez klienta, pojęcie nichandle jest wewnętrznym pojęciem OVH i nie ma nic wspólnego z księgowością.

na fakturze masz coś takiego jak data sprzedaży i data wystawienia.
Data sprzedaży: 20-04, data zmiany danych: 20-04, data wystawienia: 22-04.

Skoro osoba A składa zamówienie i je opłaca to ona dostaje fakturę a nie osoba B która nawet po 5 sekundach staje się kontaktem księgowym, dla mnie to jest normalne i nie wiem czemu się tu dziwić
Nie. Jako pracownik firmy X idź do sklepu, dokonaj zakupu, a następnie spodziewaj się informacji, że nie dostaniesz faktury na firmę X, bo w dowodzie osobistym masz napisane Jan Kowalski a nie X Sp. z o.o. Ale dla Ciebie to jest normalne i nie wiesz czemu tu się dziwić ;-)

to że tak robisz od 4 lat i nie było problemów to tylko Twoje szczęście.
Gdzie ja napisałem, że robię to od 4 lat? Jesteś przezabawny.

To jest tak jak byś poszedł do sklepu kupił sobie tv i sprzedał koledze tego samego dnia a on poszedł do sprzedawcy że chce korektę faktury na swoje dane, paranoja.
Oooo, mamy kolejną wersję. Czyli domena została sprzedana między nichandles? :-)
Podpowiem Ci jeszcze, że nie mam schizofrenii i nie jestem swoim własnym kolegą. ;-) Ciężko więc bym sprzedał sam sobie telewizor.

Paranoją jest to, że osoby nie potrafiące przeczytać krótkiego tekstu pisanego wypowiadają się w internecie. Dodatkowo nie mając żadnego pojęcia o księgowości próbują tłumaczyć na czym polega wystawienie faktur. Niestety.

Też jesteś pracownikiem polskiego oddziału OVH? Robi się coraz ciekawiej.

rufus1987
12-05-2012, 22:40
Z całym szacunkiem ale pienisz się o głupie 30zł (których nawet nie zapłaciłeś) jak by conajmniej Ci dom spalili.

Zasada jest prosta, jeśli usługi danej firmy nie odpowiadają to się idzie do innej firmy co za problem.

A też nie rozumiem zdziwienia, skoro składasz zamówienie na nickhandle A które jest zapisane w systemie i nawet zaraz po złożeniu zmieniasz kontakt na nickhandle B to faktura niech będzie wystawiona i za 7 dni i to logiczne że będzie na dane z A a nie B, na fakturze masz coś takiego jak data sprzedaży i data wystawienia. Skoro osoba A składa zamówienie i je opłaca to ona dostaje fakturę a nie osoba B która nawet po 5 sekundach staje się kontaktem księgowym, dla mnie to jest normalne i nie wiem czemu się tu dziwić, to że tak robisz od 4 lat i nie było problemów to tylko Twoje szczęście.

To jest tak jak byś poszedł do sklepu kupił sobie tv i sprzedał koledze tego samego dnia a on poszedł do sprzedawcy że chce korektę faktury na swoje dane, paranoja.

pbuser
12-05-2012, 15:13
Widzę, że nie rozumiesz tekstu pisanego. Ale ja jestem cierpliwy i tolerancyjny, więc jeszcze raz wytłumaczę.

Cytat Napisał slawqo
Nie twierdzę, że nie możesz zmienić kontaktu księgowego na inny nichandle - można oczywiście to zrobić, ale nie służy to do edycji danych na fakturze.
Przejrzyj pozostałe moje faktury i zobacz ja były wystawione.

W twoim przypadku wygląda, że było tak:
1. Zamówiłeś usługę jako osoba A (nichandle A) i ją opłaciłeś
2. Zmieniłeś kontakt księgowy na osobę B (nichandle B) i chcesz żeby nagle faktura została zmieniona na tą drugą osobę.
Nie wiem w jakiej czasoprzestrzeni przebywasz, ale DWA DNI to jest nagle? Tak, na dwa dni przed wystawieniem faktury dane zostały zmienione. Poza tym to kolejna wersja uzasadnienia, bo pani z BOK twierdziła, że dane zostały zmienione zbyt późno, a nie w niewłaściwy sposób. Będziecie tak wymyślać kolejne wersję, aż odpuszczę? Niestety, nie odpuszczę, po prostu będę przenosił tą dyskusję w kolejne miejsca. Wraz z każdą kolejną radosną twórczością, którą tu przeczytam.

Jeżeli chciałeś mieć fakturę na dane z nichandle B to powinieneś najpierw zmienić kontakt księgowy a następnie zalogować się na ten nichandle i złożyć zamówienie. Wtedy dane na fakturze byłyby z tego nichandle B.
Jeszcze raz uważnie przeczytaj moje trzecie zdanie w tym poście. Zrozum, że ja sobie nie wymyśliłem takiego działania systemu, zostałem o tym poinformowany przez BOK i skutecznie tak postępuję od ROKU. Sprawdź wcześniejsze faktury - PROSZĘ.

Czy rozumiesz już nieco więcej?

slawqo
12-05-2012, 14:33
Nie twierdzę, że nie możesz zmienić kontaktu księgowego na inny nichandle - można oczywiście to zrobić, ale nie służy to do edycji danych na fakturze. W twoim przypadku wygląda, że było tak:
1. Zamówiłeś usługę jako osoba A (nichandle A) i ją opłaciłeś
2. Zmieniłeś kontakt księgowy na osobę B (nichandle B) i chcesz żeby nagle faktura została zmieniona na tą drugą osobę.
Jeżeli chciałeś mieć fakturę na dane z nichandle B to powinieneś najpierw zmienić kontakt księgowy a następnie zalogować się na ten nichandle i złożyć zamówienie. Wtedy dane na fakturze byłyby z tego nichandle B.

pbuser
12-05-2012, 13:21
Przykro mi to pisać, ale opowiadasz bzdury.
Po pierwsze: mam już tak skonfigurowane domeny (brak problemów)
Po drugie: mam kilka prawidłowo wystawionych przez OVH faktur na tak skonfigurowane domeny (brak problemów)
Po trzecie: ten sposób konfiguracji (jako jedną z możliwości) podał mi dział obsługi klienta.
Po czwarte: ta dyskusja jest absurdalna, dlatego że pracownik działu obsługi klienta, który zajmował się tą sprawą w ogóle nie kwestionował tej formy konfigurowania danych, podobnie jak nikt nie kwestionował tej konfiguracji w przypadku innych domen.

Jeżeli również jesteś pracownikiem BOK, to weź pod uwagę, że stwierdzasz/potwierdzasz fakt chaosu panującego w działaniu OVH w Polsce, co gorsza również w kwestiach księgowych. Jeden pracownik pisze, że można sobie przejąć czyjąś usługę, ktoś inny kwestionuje już funkcjonujące mechanizmy wystawiania faktur, to jest cyrk. I to wszystko przy okazji tak banalnej sprawy.
Ponownie - jeżeli jesteś pracownikiem, to masz dostęp do mojego imienia i nazwiska, sprawdź w bazie danych listę nichandles skojarzonych ze mną i zobacz ile pieniędzy trafiło do OVH przez te nichandles przez ostatnie 4 lata. A teraz zobacz jak swoją niekompetencją niszczycie dobrą opinię (budowaną przez lata) jaką miałem o OVH. I marnujecie mój czas.

slawqo
12-05-2012, 12:52
Nie chodzi o edycję głównego nichandle. Każdy nichandle to inna osoba. Jeżeli chciałeś zmienić SWOJE dane na fakturze to powinieneś zalogować się na nichandle który był kontaktem księgowym i tam w parametrach konta (a nie zarządzaniu kontaktami domeny) zmienić swoje dane.
Ty zmieniłeś kontakt księgowy na inny nichandle czyli tak jakbyś zmienił kontakt księgowy na zupełnie inną osobę. Nie ma tu znaczenia czy to jest inny twój nichandle czy nichandle zupełnie innej osoby.
A 30 PLN za korektę nikt sobie nagle nie wymyślił bo ta opłata jest od dawna i naprawdę żadna osoba z supportu nie chce Cię specjalnie naciągnąć.

pbuser
12-05-2012, 12:36
Ale po co mi to tłumaczysz? Wytłumacz voldemortsgirl, że żadna usługa nie została przejęta. Został po prostu ustawiony kontakt księgowy, na podstawie którego są wystawiane faktury. Mam kilka domen, które są tak skonfigurowane i nigdy nie było problemu. Teraz problem jest, bo ktoś sobie wymyślił, że naciągnie klienta na 30zł.

Jeżeli wszystko ma być ustawiane przez edycję głównego nichandle, to w takim razie do czego służy kontakt księgowy? I zgadnij: dlaczego ja uważam, że do danych billingowych? Albo nie zgaduj, dowiedziałem się... od biura obsługi klienta OVH. Coś niesamowitego.

slawqo
12-05-2012, 01:17
Cytat Napisał pbuser
Dużo do myślenia o bezpieczeństwie domen w OVH daje zdanie "a inny potem "przejął" usługę". Czyli w OVH jest możliwe "przejmowanie" usług od innych klientów. Czy autoryzowała pani tą wypowiedź z przełożonymi? Piękna kompromitacja. Nadaje się na fora OVH innych krajów i niezależne fora hostingowe. Jeżeli jest pani pracownikiem OVH to czy może się pani przedstawić?
Czepiasz się słówek. Chodzi o to, że każda osoba jest identyfikowana w systemie przez nichandle. Zmiana danych (np. adresu) użytkownika powinna nastąpić przez edycję tych danych w panelu manager a nie przez zmianę kontaktu (nichandle) na inny.
W momencie gdy zmieniłeś kontakt na inny to tak naprawdę wygląda to tak, że kontaktem księgowym w tym momencie stała się inna osoba i to ty ustawiłeś tą inną osobę jako kontakt księgowy a nie ktoś przejął tą domenę.

pbuser
12-05-2012, 00:13
Dlaczego pani (wniosek po nicku) kłamie? Nikt nie przejął usługi.

Zmieniony (edytowany) został kontakt księgowy - czyli tak jak pani pisze. Czyli "nie byłoby problemu", ale problem jest?

Dużo do myślenia o bezpieczeństwie domen w OVH daje zdanie "a inny potem "przejął" usługę". Czyli w OVH jest możliwe "przejmowanie" usług od innych klientów. Czy autoryzowała pani tą wypowiedź z przełożonymi? Piękna kompromitacja. Nadaje się na fora OVH innych krajów i niezależne fora hostingowe. Jeżeli jest pani pracownikiem OVH to czy może się pani przedstawić?

voldemortsgirl
11-05-2012, 15:04
To nie są niuanse systemu. Jeden klient złożył zamówienie i je opłacił a inny potem "przejął" usługę a następnie chce otrzymać na nią fakturę.

W systemie są 2 osobne konta klienta.
Nie byłoby problemu gdyby dane klienta, który zamówił usługę zostały edytowane.

pbuser
11-05-2012, 14:39
Cytat Napisał voldemortsgirl
Mamy tu doczynienia ze zmianą kontaktu księgowego wykonaną po wygenerowaniu zamówienia, a nie z edycją danych w nichandle.

Zamówienia nie da się przepiąć pomiędzy kontami klienta kiedy jest w trakcie realizacji.
W przypadku podania innego nichandle księgowego, zamówienie należy złożyć z tym właśnie identyfikatorem.
Poproszę o podstawę prawną. Może z ustawy o rachunkowości?

To są NIUANSE systemu OVH, w przypadku gdy NIUANS systemu OVH nie obsługuje danego zdarzenia pracownik powinien zabrać się do pracy a nie wyłudzać 30zł (sic!).

voldemortsgirl
11-05-2012, 13:49
Mamy tu doczynienia ze zmianą kontaktu księgowego wykonaną po wygenerowaniu zamówienia, a nie z edycją danych w nichandle.

Zamówienia nie da się przepiąć pomiędzy kontami klienta kiedy jest w trakcie realizacji.
W przypadku podania innego nichandle księgowego, zamówienie należy złożyć z tym właśnie identyfikatorem.

pbuser
10-05-2012, 12:23
No właśnie, WTF. Jeszcze bym zrozumiał, gdybym prosił o zmianę danych PO wystawieniu faktury (albo wręcz w tym samym dniu, godzinę przed jej wystawieniem). Niech będzie, klient się zagapił, niech beceluje. Ale w tej sytuacji to pachnie próbą wyłudzenia pieniędzy.

borec
10-05-2012, 11:59
30 PLN za korektę? WTF?

pbuser
10-05-2012, 10:16
Tak.
Poniżej krótka ankieta, którą wysłałem do BOK (zresztą powstała ona na podstawie argumentacji BOK), niestety okazała się zbyt skomplikowana:
- klient zaktualizował dane w dniu 20-04-2012 [TAK?]
- faktura została wystawiona z datą 22-04-2012 [TAK?]
- między aktualizacją danych a wystawieniem faktury minęły dwa dni [TAK?]
- za dane oraz aktualizację odpowiada klient [20-04-2012], faktura
został już wystawiona na dane jakie widniały w panelu [22-04-2012]
[TAK?]

andriu-m
10-05-2012, 00:15
Dostałeś fakturę z danymi sprzed zmiany kontaktów domeny?

pbuser
09-05-2012, 16:23
Witam serdecznie,
mam pewien problem z Biurem Obsługi Klienta OVH. Ponieważ nie chcę siać epitetami, to bardzo proszę jakąś osobę z Biura Obsługi Klienta OVH która czyta to forum by wyjaśniła mi czy mam traktować śmieszną próbę wyłudzenia 30zł przez pracownika Biura Obsługi Klienta OVH za celową czy też wynikającą z niezrozumienia tekstu pisanego.
Otóż opłaciłem domenę, chwilę później zmieniłem dane kontaktowe dla tej domeny. Dwa dni później otrzymałem FAKTURĘ VAT (dokument) wystawioną w dniu kiedy ją otrzymałem. Co zresztą owa osoba z Biura Obsługi Klienta OVH potwierdza.
Reasumując, opłaciłem usługę, podałem dane do faktury VAT, dwa dni później dostałem nieprawidłowo wystawioną fakturę VAT. Owa osoba z Biura Obsługi Klienta OVH próbuje teraz wyłudzić ode mnie 30 zł za wystawienie korekty (sic!).
Nie wiem czy próba wyłudzenia pieniędzy czy też demonstrowanie kompletnego braku umiejętności kojarzenia faktów / logicznego myślenia / czytania ze zrozumieniem jest oficjalną polityką OVH czy też po prostu mam pecha.

Mnie na prawdę mało interesuje jak działa wewnętrznie system fakturujący. Jeżeli faktura VAT jest wystawiona dwa dni po przekazaniu danych przez klienta to dane, które były ustawione trzy dni wcześniej są samo istotne jak te ustawione 3 lata wcześniej.

Mam nadzieję, że wreszcie ktoś na poważnie podejdzie do tego tematu, bo może 50zł to nie jest majątek, ale indolencja pracownika z którym miałem marną przyjemność korespondować na ten temat jest straszna. I bardzo źle świadczy również o pracodawcy.

Sprawa dotyczy faktury PL455176, służę również kopią korespondencji, aczkolwiek nie jest to zbyt pasjonująca lektura (coś jak rozmowa z autoresponderem).