We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Praca BOK w okresie od 30.04.2012 do 4.05.2012


aneta
30-04-2012, 11:20
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w okresie 30.04.2012 do 4.05.2012 będzie czynne
w następujących godzinach:

30.04 (poniedziałek): w godzinach od 9-ej do 17-ej - kontakt telefoniczny oraz
mailowy na pomoc@ovh.pl
1.05 (wtorek): Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne
2.05 (środa): w godzinach od 9-ej do 17-ej - kontakt telefoniczny oraz
mailowy na pomoc@ovh.pl
3.05 (czwartek): Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne
4.05 (piątek): w godzinach od 9-ej do 17-ej - kontakt telefoniczny oraz
mailowy na pomoc@ovh.pl


Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii.xml

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą zaksięgowane
na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług,
które wygasają w tym czasie istnieje możliwość wykonania płatności korzystając z systemu
płatności online dostępnego przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie
Państwo na stronie http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.

Pozdrawiamy,
Zespół OVH