OVH Community, your new community space.

wykrywanie usterek


mikel
07-08-2013, 21:23
Cytat Napisał HaPe
Mam takie pytanko odnośnie monitoringu OVH. Jeśli np. wyłączę maszynę komendą halt. Robot OVH wykryje, że nie odpowiada na ping.
Automat wtedy stworzy ticket o awarii i technicy w DC podejmą interwencję.
Czy w takim wypadku wystawią mi fakturę na 80zł netto za nieuzasadnione zgłoszenie?
To nie ty wtedy zgłaszasz tylko monitoring więc to problem ovh nie Twój. Zrestartują Ci pewnie maszynę albo przerzucą do rescue i tyle. Po drugie na taką interwencję poczekasz z 20-30 minut (oczywiście może być i dłużej) więc jeżeli w międzyczasie włączysz maszynę to ticket się automatycznie zamknie. A jak nie chcesz takich sytuacji to wystarczy wyłączyć monitoring w panelu.

Kwestia faktur jest tylko po to abyś nie tworzył samemu zgłoszeń awarii gdy w praktyce problem jest po Twojej stronie a nie maszyny.

HaPe
07-08-2013, 20:09
Mam takie pytanko odnośnie monitoringu OVH. Jeśli np. wyłączę maszynę komendą halt. Robot OVH wykryje, że nie odpowiada na ping.
Automat wtedy stworzy ticket o awarii i technicy w DC podejmą interwencję.
Czy w takim wypadku wystawią mi fakturę na 80zł netto za nieuzasadnione zgłoszenie?

Arkoso
19-04-2012, 13:45
no we wszystkich przypadkach akurat pakiety gubi...

mikel
19-04-2012, 13:20
Zależy co to za usterka Ci przychodzi, czy nie pinguje czy coś z dyskiem. Jak nie pinguje to może Twój serwer tracić pakiety np. jakiś mały dos albo kończą Ci się wolne połączenia i automat to zauważył a Ty nie.

Arkoso
19-04-2012, 08:58
Ostatnim czasem dostaje fałszywe informacje z automatu o usterce na serwerze, a w rzeczywistosci wszystko z serwerem jest OK i uptime parenascie/paredziesiat dni.

Ktoś doświadczył czegoś podobnego?