OVH Community, your new community space.

Oferta 2012?

tefnet
17-04-2012, 08:09
Cytat Napisał victor
Do hard rebootów zapewne jest oddzielne urządzenie kontrolujące zasilanie 220V. Od nazwy firmy często nazywają je apc ale nazywa się to jakoś inaczej, nie znam się.
Chyba masz na mysli PDU?

Joshua
16-04-2012, 13:33
Cytat Napisał victor
Do hard rebootów zapewne jest oddzielne urządzenie kontrolujące zasilanie 220V. Od nazwy firmy często nazywają je apc ale nazywa się to jakoś inaczej, nie znam się.
Soft reboot inne serwerownie miewają a to się przydaje. Coś nie tak z ustawieniami sieci, firewallem, samą siecią, reset z rescue z ustawionym nieznanym hasłem i od razu walić hard reboot-a?
Biorąc pod uwagę że wszystko co nowe mają kompatybilne z IPMI to nie trzeba żadnych kabelków - wystarczy samo "ipmi power cycle"
BTW, czy komuś działa "remote media" w KVM w nowych EG Hybrid? Nie wiem czy to brak opcji, czy też macowa Java nie chce pokazywać niczego pod tą opcją...

victor
14-04-2012, 18:19
Cytat Napisał desavil
Dzięki za odpowiedzi, bo zawsze mnie to interesowało jak to działa po ich stronie, wydaje się to proste ale większość firm (polskich) co sprzedaje serwery dedykowane takich opcji właśnie nie posiada jak reinstalacje czy nawet hard reboot (z poziomu strony/panelu www). Więc sam kabel podpięty do serwera i sieci pewnie nie wystarczy, tylko jakaś odpowiednia modyfikacja biosa itp. (jeżeli chodzi o zmiany systemowe). Rozumiem bootowanie z sieci, ale jakoś je trzeba ustawić (zmieniać) przez panel.
Soft reboot inne serwerownie miewają a to się przydaje. Coś nie tak z ustawieniami sieci, firewallem, samą siecią, reset z rescue z ustawionym nieznanym hasłem i od razu walić hard reboot-a?

Spacedust
14-04-2012, 18:05
Cytat Napisał desavil