OVH Community, your new community space.

Odszkodowanie. Awaria vss-5a/b w Roubaix 4


jm.bohdan
05-04-2012, 10:21
Cytat Napisał mario1973
ale czy czasem automatycznie to nie były tylko informacje o tym, ale trzeba było i tak wypełniać formularze i wysyłać pocztą ?

M
Tak właśnie było, przysłali info co trzeba zrobić a formularz można było mailem wysłać. Na każdy serwer był osobny formularz więc jak ktoś miał sporo serwerów to miał trochę roboty Ostatnio jak dobrze pamiętam proponowali 14 dni rekompensaty jak była ta konkretna awaria i wtedy chyba oles coś namieszał

mikel
05-04-2012, 10:05
Nie wiem, ja ostatnio zgłosiłem tamtą awarię sieci co dotyczyła wszystkich do działu ovh (nromalnie przez formularz kontaktu) i czekam na "decyzję dyrektora technicznego" w sprawie reklamacji.

mario1973
05-04-2012, 08:01
ale czy czasem automatycznie to nie były tylko informacje o tym, ale trzeba było i tak wypełniać formularze i wysyłać pocztą ?

M

victor
04-04-2012, 20:41
automatycznie to nie (najwyżej 2 razy były z "automatu" przy awariach na skalę całego ovh).

mikel
04-04-2012, 19:51
Odszkodowania (chyba) są teraz robione automatycznie po analizie przez ovh (szczególnie jeżeli jakieś masowe), wystarczy pewnie to zgłosić na support.

jwisnie
04-04-2012, 00:14
Czy będzie przygotowana jakaś procedura ubiegania się o odszkodowanie związane z awarią vss-5a/b w Roubaix 4 (http://prace.ovh.pl/?do=details&id=14265) ? Od kilku godzin mam problemy z serwerem. Na serwer mogę się dostać, ale wysiadła mi większość adresów IP failover (brak routingu), a więc nie ma dostępu do usług, które na nich stoją. Nie działają też połączenia wychodzące z serwera.

W jaki sposób należy rozpocząć proces ubiegania się o odszkodowanie?