OVH Community, your new community space.

Źle skonfigurowane ip failover.


kemot
07-03-2012, 09:45
No jest właśnie problem, bo zmieniam na HD, chcę zresetować i mam komunikat:

"Informacja o wykonaniu rebootu została już przesłana
Uwaga, nie rebootuj serwera, jeśli jeden z naszych techników interweniuje na nim."

Od 24h...

Dodam, że serwer nawet na ping nie odpowiada, ssh też leży.

wielgan_b
07-03-2012, 09:43
zrestartuj serwer w menagerv3 i potem połącz się z głównym ip. Pamiętaj by wyłączyć winrescue na start z hd. Miałem już taki sam problem wiele razy ;p

kemot
06-03-2012, 23:33
Po prostu nie wierzę, że nikt nie wie jak to zrobić... Suport też ubogi, że szkoda gadać ;((

Tutaj zlecenie za kase:
http://forum.ovh.pl/showthread.php?t=15122

Dodam, że serwera nie idzie zrestartować, cały czas wywala, że prośba o reboot została wysłana, od rana takie coś.

kemot
06-03-2012, 11:30
Witam.

Dziś spaliłem sprawę. Mam dwa serwery (oba windowsy 2k8), jeden OVH i jeden kimsufi, na obu było skonfigurowane ip failover - poprawnie bo wszystko działało poprawnie z miesiąc. No i dziś chciałem zmienić, no ale spaliłem bo do jednego z serwera wpisałem nie ten adres co trzeba, zatwierdziłem i siup. Nie idzie połączyć się z serwerem, bo wpisany jest zły adres. No więc po chwili wykrywana jest usterka, przerzuca serwer w tryb winrescue. Próbowałem odpalać z HD ale po chwili go wrzuca znowu na winrescue i nie potrafię sobie poradzić z tym. Kompletnie nie mam pojęcia jak zrobić, żeby serwer działał znowu na swoim podstawowym ip. Dział pomocy tylko odpisał, że w winrescue to mam zrobić, ale jak to już nie. Czy ktoś jest w stanie pomóc?

Z góry dziękuję za pomoc.