We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Bezpośredni kontakt on-line


Łabędź
11-02-2006, 14:55
Cytat Napisał estet
A co z klientami któzy płaca kase za usługi przeciez przestuj weekendowy moze zakończyć życie nie jednej witryny a napewno podpadnie jej reputacja. Czy niema ormalnej help lini albo soć w tym stylu
Spokojnie, maile są sprawdzane codziennie. Jeżeli jest jakiś problem to reagujemy. Dotyczy to szczególnie dedykowanych, bo w hostingu nie ma się co popsuć

pozdrawiam

estet
11-02-2006, 11:13
A co z klientami któzy płaca kase za usługi przeciez przestuj weekendowy moze zakończyć życie nie jednej witryny a napewno podpadnie jej reputacja. Czy niema ormalnej help lini albo soć w tym stylu

Maverick
10-02-2006, 15:00
Jak napiszesz w piątek wieczorem to tak... bo OVH nie pracuje w weekend z tego co mi wiadomo... ale tak w tygodniu w dzień to ja nie czekałem dłużej niż 2-3 godzinki

cmike
06-02-2006, 12:01
Ale na odpowiedź mailową też czasami trzeba długo czekać.....

Łabędź
06-02-2006, 09:58
Cytat Napisał cmike
Mam propozycję - czy moglibyście zrobić jakiś bezpośredni kontakt z konsultantem, np.: Gadu, Skype, albo ICQ - myślę, że niejednej osobie by się to przydało...
To nie jest najlepszy pomysł.
Na pewno w przypadku 60free to by się nie sprawdziło. Po prostu zadajecie za dużo pytań na które jest odpowiedź w dokumentacji. Czytać, czytać i jeszcze raz czytać .

Jeżeli chodzi o hosting płatny - jest to sprawa do przemyślenia. Jak niektórzy pewnie wiedzą, czasami w sprawach poważnych kontaktujemy się także bezpośrednio (telefon, czasami też IM).

pozdrawiam

cmike
06-02-2006, 09:47
Mam propozycję - czy moglibyście zrobić jakiś bezpośredni kontakt z konsultantem, np.: Gadu, Skype, albo ICQ - myślę, że niejednej osobie by się to przydało...