We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Praca BOK w dniu 6.01.2012


Arkoso
06-01-2012, 14:02
Technicy chyba też świętują wolne... wczoraj po południu czas reakcji na ticket 1h, a wieczorem? Czekam już do teraz.

kamil
05-01-2012, 13:45
W dniu 6 stycznia biuro obsługi klienta będzie nieczynne.

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat zostało
opisane na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii_kontakt.xml.

Ponadto wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą
zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w
przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje możliwość
wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego przez
całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.