We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Praca BOK w dniach 24-26.12.2011


kamil
23-12-2011, 13:58
W dniach od 24 do 26 grudnia, biuro obsługi klienta będzie dostępne w godzinach:
24 grudnia: biuro czynne w godzinach od 10 do 14 (kontakt email)
25 oraz 26 grudnia: biuro będzie nieczynne.

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat zostało
opisane na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii_kontakt.xml.

Ponadto wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą
zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w
przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje możliwość
wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego przez
całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.