We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Przekierowanie domeny OVH na hosting/katalog zewnętrzny

RRybak
23-11-2011, 13:46
Dobra, moje pytanie było chyba zbyt standardowe/głupie na szersze zainteresowanie :P

Sprawę załatwiło dogadanie się z adminem serwera hotingowego. Przez redirecty w apachu mam takie rozwiązanie jak chciałem.

Temat wymagalności "rekordu A" i przekierowań zewnętrznych przez CNAME sobie doczytam w wolnym czasie - teraz już jest bez pośpiechu.

Temat można zamknąć, bądź skasować.

RRybak
23-11-2011, 00:00
Hej,

Nie mogę znaleźć na forum żadnego info, które by dokładnie opisywał mój problem, a wyszukiwanie w sieci odnośnie frazy "pole A" zakrawa semantycznie o zawał...

Z góry zaznaczam, że jestem totalnym laikiem - to moja pierwsza zakupiona domena, ale próbuję się czegoś NAUCZYĆ i grzebię już od doby - bez rezultatu. Jeśli temat już istnieje, to proszę o linka, lub jakich fraz użyć. Póki co szukam przez "przekierowanie domeny na katalog", ale tu większość kieruje na serwery OVH i multidomeny (których to nie mam w swoim pakiecie i pewnie mnie nie dotyczą).
Pakiet OVH podstawowy - czyli domena + (na wszelki wypadek) hosting 1M (niewykorzystywany obecnie).

No ale, w skrócie. Kupiłem domenę .pl w OVH. Stronkę mam gdzieś na "http:/wspolny.serwer.pl/~mojkatalog", albo jak kto woli także pod "mojkatalog.wspolny.serwer.pl"

Chciałbym podpiąć kupioną domenę pod moją stronkę i teraz tak:
1. Ustawiam rekord A na serwer adres IP "wspolny.serwer.pl", dajmy na to "123.123.234.234". Oczywiście - niestety - załaduje się stronka główna
tego serwera, a w rekordzie "A" nie można wskazać katalogu
2. Próbuję ustawić "przekierowanie WWW" OVH z panelu, ale:
- "widoczne" daje mi adres katalogu w pasku adresu
- "niewidoczne" tworzy mi ramki (frameset), na co się zgodzić nie mogę (z różnych względów)