We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Praca BOK w dniu 11.11.2011


kamil
10-11-2011, 18:15
W dniu 11.11.2011 polski dział obsługi klient nie będzie dostępny.
Na wszystkie wiadomości nadesłane na adres pomoc@ovh.pl odpowiemy w dniu 12.11.

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii_kontakt.xml.

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje możliwość wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie:

http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.