We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

jak ovh utopiło kapustę :(


arek
07-02-2006, 07:45
tia teraz oddzwonił w ciągu kilku minut i nie dałem się zaskoczyć znalazłem numer zanim odebrałem telefon

Fryta
06-02-2006, 19:26
Sam od siebie nie zdazwoni napewno :P musisz go o to poprosic

Kod:
Jeżeli zdarzyło się, że nie mogliście Państwo potwierdzić zamówienia,
to prosimy o wpisanie nr zamówienia oraz hasła, które zostało do niego
przypisane na stronie:

https://www.ovh.com/cgi-bin/pl/order/confirmFreeOrder.cgi

caspersky
06-02-2006, 11:33
Zamówiłem *.info fajnie jest ale tel nieodebrałem. Myślicie że jak automat kocha to zadzwoni jeszcze raz??

arek
05-02-2006, 06:24
Cytat Napisał rwpb
ale chyba te 10-15 minut można.
10-15 minut można jak najbardziej ale zakładałem w piątek po południu a telefon był rano w sobotę :P

kriskier
04-02-2006, 11:44
Patrz wątek:
http://forum.ovh.pl/showthread.php?p=7882
Posty 41 i 43

rwpb
04-02-2006, 11:26
Też zamówiłem info. Ale albo mam tyle szczęścia, albo to tak funkcjonuje. Czekałem dosłownie parę minut i już był telefon. Oczywiście, że nikt nie siedzi i nie czeka tyle godzin, ale chyba te 10-15 minut można.
Pozdrawiam

arek
04-02-2006, 08:15
jako klient zostałem zaproszony do załorzenia za darmo domeny *.info
załorzyłem spisałem kod aktywacji i czekałem na telefon

sobota 8:20 dzwoni telefon odbieram dzwoni automat ovh i domaga sie zapisanego numeru akurat coś klepałem więc komputer działał ale zanim uruchomiłem notatnik i otworzyłem plik w którym zapisałem kod było po ptakach automat odczekał 10 sek na wklepanie numeru wygłosił mowę pożegnalną i się rozłączył

świetny pomysł ale wykonanie do bani nikt normalny nie siedzi od 8 do 21 z tajnym numerem w garści oczekujac na telefon, nie mówiąc juz o biurach z centralkami telefonicznymi, czy najzwyklejszym układzie 1 telefon na 3 osoby w biurze. (czas jest tak krótki że nawet nie było by czasu na przekazanie słuchawki)

utopiliście sporo kasy na niedopracowaniu wystarczyło dodac pętlę wprowadź numer jescze raz z limitem na 2 wykonania /żeby nie było nadużyć/ albo mozliwość zadzwoń za 2 minuty wtedy bym miał kartkę w ręku !
ba wystarczył by głupi mail opisujący dokładnie że numer ma być dostępny w ciągu 10 sekund od odebrania telefonu

moim zdaniem oszczędziliście na czasie połączenia 5 - 10 sekund w zamian za utratę 90% połączeń bo nikt normalny nie siedzi i nie czeka z nadzieją ze już zadzwonicie a zwłaszcza w sobotę po 8 rano

puściłem maila o podobnej treści na pomoc@ i czekam co bedzie dalej

INFORMACJA dla innych jeżeli dzwoni telefon a zamawialiście domenę *.info to zanim odbierzecie weźcie tajny kod w garść bo inaczej kicha