We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

było [SPRZEDAM/ZAMIENIE] C05G i 2G


phpfan
04-08-2011, 08:40
pomyłka

BlackAngel
03-08-2011, 21:47
Jeden lubi frytki drugi jak mu nogi śmierdzą, tak już ten świat jest złożony

karolina
03-08-2011, 21:43
To była przenośnia. W zamyśle chodziło mi o zaistniała sytuacje i realizację "kodeksu Hammurabiego"

BlackAngel
03-08-2011, 21:40
I tak większość wyjedzie za granice jedni żeby studiować inni żeby zapewnić rodzinie lepszy byt Specjalistów mamy dużo, ale rynek pracy raczej nie potrafi w 100% zapewnić godnej pracy na poziomie bynajmniej nie wszystkim :P .

@hdmagic nie pisał o swoich poglądach tylko o tym co czytał

karolina
03-08-2011, 21:36
Moim zdaniem powinno się kształcić więcej dobrych specjalistów. Niestety studia często sa ucieczką przed podjęciem życiowych decyzji.
Potem mamy najwyższy w Europie współczynnik inżynierów, a najniższy przyrost innowacyjny.
Podoba mi sie hdmagic twoje podejście do "zagadnienia"

BlackAngel
03-08-2011, 21:26
Ciekawe info
Pewnie wszystkich zainteresuje, dzięki @hdmagic

Pozdrawiam

hdmagic
03-08-2011, 21:24
Czytałem niedawno na onecie, że:

Uczelnie coraz częściej reagują na zmieniającą się rzeczywistość i potrzeby rynku. Gdy do szkół wyższych zaczynają wkraczać roczniki demograficznego niżu, te szukają specjalizacji z przyszłością i dokładnie przyglądają się nowym trendom.

A prognozy nie napawają optymizmem. Szacuje się, że do 2015 roku liczba studentów może zmniejszyć się nawet o 1/3. Dla żaków oznacza to możliwość większego wyboru, dla uczelni z kolei konieczność wystartowania w wyścigu o ich zainteresowanie. Ponadto, jednym z założeń szeroko dyskutowanej reformy szkolnictwa wyższego jest rozprawienie się z niedostosowaniem programów kształcenia do wymogów rynku pracy. Zmiany mają pozwolić uczelniom m.in. na tworzenie większej liczby kierunków interdyscyplinarnych, a także zobowiązują je do śledzenia losów swoich absolwentów – wszystko po to, by lepiej ocenić, w jaką wiedzę powinny wyposażyć studentów, by łatwiej im było wkroczyć na zawodową ścieżkę.
Uważam, że to błędny kierunek rozwoju szkolnictwa wyższego w kraju.