We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Praca BOK w okresie od 23.04.11 do 03.05.11


kamil
22-04-2011, 12:22
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w okresie 23.04 do 3.05 będzie czynne
w następujących godzinach:

23.04 (sobota): w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy na pomoc@ovh.pl
24-25.04 (niedziela i poniedziałek): Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne
26-29.04 (od wtorku do piątku): w godzinach od 9-ej do 17-ej - kontakt telefoniczny oraz
mailowy na pomoc@ovh.pl
30.04 (sobota): w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy na pomoc@ovvh.pl
01.05 (niedziela): Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne
02.05 (poniedziałek): w godzinach od 9-ej do 17-ej - kontakt telefoniczny oraz
mailowy na pomoc@ovh.pl
03.05 (wtorek): Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie http://www.ovh.pl/pomoc/declarer_inc...oordonnees.xml.

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą zaksięgowane
na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług,
które wygasają w tym czasie istnieje możliwość wykonania płatności korzystając z systemu
płatności online dostępnego przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie
Państwo na stronie http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.