We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Płatność - kpina z klienta !!!


ollerm
28-03-2011, 01:52
Cytat Napisał Widmo
a ile czasu przed zablokowaniem serwera płacisz?
dzień czy dużej?
A czy to ważne? Po to są płatności online aby były robione online w pare sekund/minut. A nie w pare dni. Czyż nie?

Widmo
28-03-2011, 00:47
a ile czasu przed zablokowaniem serwera płacisz?
dzień czy dużej?

hdmagic
27-03-2011, 12:23
Już nie wytrzymałem i pisze otwarcie.

Kiedy OVH zrobi porządek z firmą obsługującą płatności?!?
To co się wyprawia woła o pomstę do nieba.
Płacąc kartą firma działa chyba na zasadzie koła fortuny.
Mam w sumie ponad 15 serwerów i zawsze płacę tą samą kartą kredytową.
Jednak co miesiąc jeden lub więcej serwerów zostaje zawieszonych przez bezsensowne odrzucenie płatności przez ta pseudo firmę.
Co miesiąc dzwonie i robię awanturę i co miesiąc to samo.
Firma payu nie żadnej informacji dlaczego płatność odrzucona, podając jedynie "system bezpieczeństwa odrzucił płatność". Jaki to system bezpieczeństwa jeśli odrzuca losowe płatności dokonywane tą samą kartą. To kpina i złodziejstwo. Wypełniam wszystkie informacje o karcie i teansakcje odrzucaja bez podania żadnych powodów. Co gorsza nie informuja o odrzuceniu płatności klienta, twierdząc, że tak wymaga OVH !!!!
Dzwoniąc do OVH oczywiście zaprzeczają!!

Kiedy bedzie tak jak być powinno?
Kiedy OVH załatwi z firma payu aby klient był szanowany.
Kiedy będzie tak, jak powinno być, bo to co jest teraz to paranoja, nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem.

Dalej.
Płacąc , w piątek za przedłużenie serwera nie mamy szans dowiedzieć sie niczego do poniedziałku, gdyż operator płatności zaczyna weekend o 15 w piatek!!!
Niestety po raz kolejny serwer został zawieszony !!!
I prosze nie pisać, że mogłem opłacić wcześniej.
Nie!
Mogę opłacić ostatniego dnia i płatność powinna zostać natychmiast potwierdzona lub odrzucona i powinienem o tym zostać poinformowany!
To są normalne zachowania w świecie płatności elektronicznych kartami kredytowymi!
Dalej.
Oczywiście do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji co się dzieje z moja dokonaną płatnościąw dniu wczorajszym! Serwer zawieszony. Wkur.... siega zenitu. Wchodze w panel, robie zapłać, i co? I nic po raz kolejny mija już kilka godzin a nie ma żadnego potwierdzenia! To szczyt chamstwa ze strony firmy payu. O reklamacji mozna tylko pomazyc. Weekend a do tego i tak we wszystkich sprawach odsyłaja do OVH zasłaniając sie tajemnicą umowy z klientem (OVH) gdzie podobno jest, że nie udzielaja żadnych informacji.
OVH oczywiście odsyła do payu i jest super. Co ciekawe, dzwonie do banku, tak pracują i są otwarci na klienta, żeby sprawdzić czy nie ma jakiś kłopotów z karta, gdzie dowiaduje się, że nawet nie ma w systemie zapytania o płatność. To już k... szczyt.
Tylko w tej całej sprawie stratny jest klient, który wywiązał sie z zobowiązania, płacąc za dzierżawę serwera, który został i tak zawieszony.
Pomijam fakt, że w ten sposób jak zliczyłem, straciłem 11 dni z działania serwerów. Niestety brak działania serwera to znacznie dalej idace konsekwencje i wymierne straty, które sa wynikiem totalnego chaosu, braku profesjonalizmu, kontroli ze strony OVH i zwykłym brakiem poszanowania klienta.

Jako klient, żądam szczegółowego wyjaśnienia sytuacji, oraz wpłynięcia na firmę obsługującą płatności w celu zagwarantowania usług na cywilizowanym poziomie i informowaniu klienta, będącego płatnikiem o statusie transakcji. Pewnie jakby przeanalizować od strony prawnej to jest taki obowiazek!
To żenujące!

----------
edit
Przed chwilką obie płatności nagle zostały przez firme payu zaakceptowane i przesłane do OVH.
Tylko co z tego? Przez ich olewactwo i brak profesjonalizmu miałem zawieszony serwer, a teraz niepotrzebnie mam go dwa razy opłacony.
Dzięki uprzejmości Pani Małgorzaty z OVH.pl serwer mi odblokowała akonto, jednak nie zmienia to faktu, ze działanie firmy payu jest na niekorzyść klienta OVH.