We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

zmiany w regulaminach


kamil
02-03-2011, 10:52
Jeżeli trafisz na taką sytuację, to możesz pisać do mnie. Z chęcią pomogę. Minęło trochę czasu od momentu wprowadzenia nowych regulaminów. Wykonaliśmy wiele interwencji, również nie do końca 'sprzętowych' i nie kończyło się to obciążeniem jej kosztem.

samu
19-02-2011, 10:38
Gorzej jak trafi się na admina, który z uporem maniaka będzie twierdzić że u niego działa. Mi np teraz strasznie lata całe Ipv6, regularnie się timeoutuje (v4 działa stabilnie) i nie ukrywam, trochę się boję otworzyć zgłoszenie o awarii, bo 80złotych netto to dla mnie nie są wcale takie małe pieniądze ; )

OPTRONET
09-01-2011, 23:18
Pewnie technicy rozwiazujacy usterki mają pełne ręce roboty albo, jak to we Francji bywa, żądają podwyżek i stąd ta opłata.

mlodszy
07-01-2011, 22:13
Jeżeli dobrze rozumiem, to tylko w przypadku zgłoszenia problemu z software płacimy? Bo trochę jest nie jasno opisane i klienci zacznąć się bać robić zgłoszenia w obawie o narazażenie się na dodatkowe koszta w przypadku problemów z Hardware.

oles@ovh.net
07-01-2011, 11:32
Witam, 29 grudnia zmieniliśmy treść niektórych spośród regulaminów usług. Poniżej znajdziecie dodatkowe informacje na temat tych zmian. Dodatkowa interwencja z naszej strony umożliwi zdiagnozowanie problemu związanego z działaniem systemu. Utworzenie takiego zgłoszenie jest płatne i kosztuje 80zł netto. W ramach tej interwencji weryfikujemy działanie usługi. Następnie zgłoszony problem zostanie przez nas rozwiązany lub wskażemy jego rozwiązanie. W tej drugiej sytuacji nie ponosicie dodatkowych kosztów takiej wyceny. Jeżeli Twoja usługa nie działa stabilnie i uważasz, że problem leży po naszej stronie, to możesz ciągle otworzyć zgłoszenie usterki na naszej stronie internetowej. Następnie wykonamy weryfikację tego zgłoszenia i jeżeli problem zostanie potwierdzony w ramach gwarancji sprzętowej, to zostanie on przez nas poprawiony. W przeciwnym razie zostanie wystawiona faktura profoma na kwotę 80zł netto. Po wykonaniu interwencji, która nie dotyczy usterki sprzętowej, konieczne będzie opłacenie fakturę proforma w terminie 30 dni od momentu jej wystawienia. W przypadku braku płatności OVH ma prawo do zaprzestania świadczenia usługi pomocy dla tego serwera, do momentu jej opłacenia. Dotyczy to pomocy handlowej, technicznej - dostępnej w ramach gwarancji SLA. Jednocześnie będzie można dalej opłacać ten serwer. Zaktualizowaliśmy również dokument 'Ogólne warunki dzierżawy serwera wirtualnego'. W dokumencie została dodana informacja o wykorzystaniu przepustowości dostępnej w opcji bez limitu transferu (artykuł 10 dokumentu). O wszystkich zmianach w dokumentach będziecie informowani w trakcie próby logowania do panelu klienta. Do wyboru są 2 możliwe rozwiązania. Poprzez zaakceptowanie postanowień tych dokumentów, akceptujecie te zmiany. W przypadku braku potwierdzenia tych zmian, będą one automatycznie zatwierdzone w ciągu 30 dni. Również odnowienie usługi jest jednoznaczne z akceptacją tych postanowień. W przypadku braku zgody, można uzyskać zwrot opłaconych kwot za niewykorzystany okres, po skontaktowaniu się z biurem obsługi klienta. Pozdrawiam, Octave