We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

mam domene i 1MB miejsca, czy można dołożyć tylko kilka MB więcej?

hdmagic
05-01-2011, 16:35
Gdybyś czytał i odpowiadał na PW dawno byś miał sprawę załatwiona i byłoby po problemie...

Bolszakoof
05-01-2011, 16:31
no 25GB to dla mnie zdecydowanie za dużo, myśle ze maź 1GB by mi starczyło na długi długi czas. Niestety nie znam się na tym całkowicie i nie wiem jak się podpiąć pod inny hosting, nawet nie wiem jak go znaleźć:/ poza tym ktoś mi powiedział, że pod OVH nie można podpiąć innego hostingu niż ich własny poza tym wtedy zmieni się adres strony tzn nie będzie np www.xxxxx.pl czyli www.xxxx.yyy.pl a mi zalezy zeby adres był taki sam cały czas.

rielev
05-01-2011, 16:26
117,93 to cena za rok, za serwer+domenę. Na kolejne lata cena jest taka sama.
Jeżeli ta cena Ci nie odpowiada, lub 25 GB to za dużo, to znajdź mniejszy, tańszy hosting i podepnij tam sobie domenę wykupioną w OVH.

Bolszakoof
05-01-2011, 16:03
edit:

te 117,93 to jest koszt czego i na jaki okres? Na rok?

Ile kosztuje przedłużenie na kolejny rok? i kolejny ....

Bolszakoof
05-01-2011, 15:57
co to znaczy wyższy??

Niestety ja nie ogarniam za bardzo tego.

Mam już swoją strone tzn adres, drukowałem ulotki z nią, mam oklejone auta z tym adresem i nie chce go zmieniać za cholere. Taki adres chce mieć już do konca działania firmy.
I chciałbym mieć pewność ze cena nie wzrośnie po roku

voldemortsgirl
05-01-2011, 13:46
tylko wyższy serwer
A koszt serwera i domeny personal to 117.93PLN brutto za 25GB przestrzeni dyskowej.

Domena jest wtedy w cenie serwera, jeżeli to jedno z rozszerzeń:
com, net, org, mobi, name, info, biz, be, eu, es, nl, us, de, pl, uk, ch, li, cz, at, cn, pt, lt, lv.

Bolszakoof
05-01-2011, 13:04
Witam mam na OVH wykupioną domenę, w niej mam tylko 1MB miejsca.