We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Problem z aktywacją


matite
22-12-2010, 19:20
Skierowałem się na podanego przez Was maila. Mam nadzieję, że szybko zostanie to zrealizowane.

Dziękuję za pomoc.

> Edit.
Rano dostałem odpowiedź i w błyskawicznym tempie problem został rozwiązany, a więc temat można zamknąć.

Pozdrawiam,
matite.

rielev
22-12-2010, 17:57
Możesz mieć jeden taki serwer.

Napisz najlepiej na pomoc@ovh.pl

matite
22-12-2010, 17:45
Tylko, że nie mogę wybrać domeny, którą chciałbym mieć, ponieważ w tamtym zamówieniu ona jest... A w tej promocji jeden klient ile może maksymalnie złożyć zamówień?

voldemortsgirl
22-12-2010, 13:38
Spróbuj złożyć nowe, powinno zadziałać. Jeżeli nadal będzie problem napisz na pomoc@ovh.pl i podaj numer zamówienia.

matite
22-12-2010, 12:32
Witam.

Dzisiaj zamówiłem darmowy serwer wirtualny Starter. Wszystko byłoby okej gdyby nie telefoniczna aktywacja. No cóż wpisałem mój numer telefonu w realizacji zamówienia i zadzwonił do mnie Wasz "konsultant", gdy przepisywałem kod podany na stronie, mimo, że był prawidłowy "konsultant" mówił, że kod jest nieprawidłowy i mam wygenerować nowy. Przy kolejnych próbach (wyświetlany kod na stronie był taki sam) działo się to samo, aż w końcu po trzeciej rozmowie i próbie czwartej wyświetlił mi się błąd:

Błąd

To zamówienie zostało kilkakrotnie użyte, proszę stworzyć nowe
Co mam zrobić w tej sytuacji, aby aktywować zamówienie? Przy pierwszej próbie pisało, aby skontaktować się z BOK, ale w gotowych działach pomocy nic nie znalazłem, a nie bardzo wiem co mam tam napisać. Wiem, że zamówienie zniknie po 3 dniach i mogę złożyć nowe, ale chciałbym aktywować te.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam,
matite.

PS Myślę, że wybrałem dobry dział, jeżeli jednak nie to proszę moderatorów o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu.