We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Problem z emailami/aktywacją.


czarnymotyl
12-03-2006, 23:40
z tym zawsze są problemy, ludzie nie czytaja! nawet to co podpisują, nie raz już do mnie klient przyszedł aby się coś dopytać, a było to wpisane w regulaminie, czego tez nie czytaja

Maverick
07-03-2006, 15:00
Jak podpisujecie umowy to też zucacie okiem na "calosc"?? Maile o danych technicznych powinno sie wlasnie czytac od poczatku do konca... a jak komus nie chce sie na to poświęcic 5 minut... to wątpie zeby stworzył porządną stronke.

RRybak
07-03-2006, 10:35
Cytat Napisał Snoopy
Swoja droga, za duzo informacji jest w tym mailu, czlowiek sie gubi a ludzie przewaznie nie czytaja calych maili tylko rzucaja okiem na calosc.
Jak dla mnie informacji jest idealnie. Po pierwsze nie muszę nigdzie szukać ustawień konta i bazy, a po drugie nie trzeba wiecznie korzystać z opcji przypominania hasła

Łabędź
14-02-2006, 22:48
Cytat Napisał Snoopy
kurcze ja ostatnio dostalem maila z haslem i loginem ale jakos w texcie nie doczytalem ze KONTO ZOSTANIE AKTYWOWANE W CIAGU .... jakos tak... no i widzac haslo i login pomyslalem "O! Tak szybko?" Oczywiscie nie moglem sie zalogowac i wyslalem 'zapytanie' na support. I teraz przepraszam za moja glupote . Swoja droga, za duzo informacji jest w tym mailu, czlowiek sie gubi a ludzie przewaznie nie czytaja calych maili tylko rzucaja okiem na calosc.
W 60% ludzie chyba nic nie czytają, albo z tego co czytają to nie rozumieją

pozdrawiam

Snoopy
14-02-2006, 22:43
kurcze ja ostatnio dostalem maila z haslem i loginem ale jakos w texcie nie doczytalem ze KONTO ZOSTANIE AKTYWOWANE W CIAGU .... jakos tak... no i widzac haslo i login pomyslalem "O! Tak szybko?" Oczywiscie nie moglem sie zalogowac i wyslalem 'zapytanie' na support. I teraz przepraszam za moja glupote . Swoja droga, za duzo informacji jest w tym mailu, czlowiek sie gubi a ludzie przewaznie nie czytaja calych maili tylko rzucaja okiem na calosc.

mojserwer
10-02-2006, 15:11
ok

Łabędź
24-01-2006, 20:22
Ludzie patrzcie jak wpisujecie adres email do formularza zgłoszeniowego! Codziennie mamy kilkadziesiąt zwrotów z powodu błędnych adresów! Potem się dziwicie, że nie wiecie czy macie aktywowane konto czy nie...

pozdrawiam