We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Migracja RPS III na V


Dream
14-04-2010, 18:02
Po 27 dniach od zamówienia migracji w końcu doczekałem się serwera.

Dream
11-04-2010, 15:44
Serwer do dnia dzisiejszego jest wyłączony.

Klient jest traktowany jak najgorsze…

Zamiast wykonać interwencję w ciągu 5 dni to prawdopodobnie mile sobie odpoczywają.

Dream
07-04-2010, 18:51
To co teraz się wydarzyło przy migracji to już nie mam sił opisywać. Poczekam niecierpliwie do godziny 8:00 bo zadzwonić do pomocy technicznej.

Czy jest możliwość otrzymania pomocy po godzinie 18? Dzwoniłem tam gdzie się awarie zgłasza, ale angielska konsultantka stwierdziła, że wszystko jest ok, moim zdaniem nie zrozumiała do końca mojej sprawy.

Bardzo mi zależy na uzyskaniu pomocy.

@EDIT:
Czekam kolejne godziny, bo nie zostały przesłane mi dane na temat nowego RPS. Pomoc techniczna zgłasza to do administracji.

@EDIT2:
Czekam już kolejne 4 godziny (8:00-12:00) na przywrócenie dostępu do RPS.

@EDIT3:
To co się dzieje sprawia mi ból głowy. Jestem tak poddenerwowany... Mam pecha przez ostatni miesiąc do OVH. Mija już 6 godzina, dzwoniłem ponownie do pomocy technicznej. Dalej czekają na interwencję administratorów.

@EDIT4:
Na koniec pracy Polskiego oddziału zadzwoniłem do OVH. Niestety moja sprawa przez administratora może będzie poruszona jutro rano.

@EDIT5:
Ranek trwa i trwa. Jestem pewny, że moja sprawa nie zostanie rozwiązana do południa.

@EDIT6:
Nigdy więcej OVH. Powiedzieli mi wprost na supporcie technicznym, że problem się tyczy tylko mnie, więc nie są w stanie mi pomóc. Czekają już 48 godzin na interwencję administratora.
Żałuję, że nie wykonałem kopii plików. Dawno bym poprosił o anulowanie migracji i zwrot kasy.

Możliwe, że Polska strona się stara o jak najszybsze wyjaśnienie mojego problemu. Czyli wiem teraz by wszystkie moje frustracje kierować do administratorów OVH.

Dream
06-04-2010, 21:18
Po 20 dniach serwera nie otrzymałem.

Dzisiaj zgłosiłem się o zwrot pieniędzy, po kilku godzinach otrzymałem.

Złożyłem zamówienie teraz na RPS IV, może te gorsze mają pod ręką.

Dream
02-04-2010, 09:22
Jajca dalej trwają do samych świąt wielkanocnych.

Serwer jest migrowany już 15 dzień (pół miesiąca?!).

ollerm
01-04-2010, 23:03
To napisz na oles@ovh.net jakie jajca miałeś z serwerem. Po angielsku

Dream
30-03-2010, 22:42
Otrzymałem dnia 25 przedłużenie 5 dni za niedostępność serwera. Dzisiaj jest już 30. Czy dalej zostanie przedłużony? I jak długo mam jeszcze czekać? Dlaczego w ofercie znajduje się to co jest niedostępne?

W zamian wziął bym już sobie kimsufi, ale 3TiB dla mnie to za mało darmowego transferu. Czy jest możliwość, tak jak przy starych ofertach, wyboru opcji łącza?

@edit:
Serwer wygasł…

Dream
25-03-2010, 14:03
Czyli nie jestem sam… Dokonywałem już 2 migracje i po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty mogłem ją wykonać (zajmowało to dzień).
Ale teraz tydzień to przesada. Całe szczęście, że po 3 godzinach niedostępności serwera uruchomiono go.

Gdyby przynajmniej mnie poinformowali co jest nie tak. Brak wolnych serwerów czy brak chęci do uruchomienia?

@edit:
Podobno czekają na dostarczenie RPS V.

bambolo
25-03-2010, 13:41
http://forum.ovh.pl/showthread.php?t=11878

Podobnie mam

Dream
25-03-2010, 12:10
Dokonałem zamówienia migracji dnia 18 marca. Dzisiaj mija 7 dni.
Mój serwer przed migracją miał wygasnąć 24 marca (wczoraj) dzisiaj dostaje informację o zawieszeniu serwera. I nie mam możliwości migracji do dnia dzisiejszego.

Dzwoniłem 2 razy oraz raz wysłałem mail do pomocy. Miałem zostać poinformowany o problemach… Miałem… Nie zostałem.

Czy inni klienci również mają taki problem?

nr zamówienia: 7279801
RPS: r28362.ovh.net