We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Fajnie Tu Jest :(


Dream
12-04-2010, 20:32
Raczej cofam słowa. Raz może wam się udało. Ale przez miesiąc nie jesteście w stanie wykonać prawidłowo migrację. A mój serwer jest niedostępny już 6 dni!

Dream
25-03-2010, 14:47
Racja, zwracam honor.

rielev
25-03-2010, 14:45
Nie, przed.

Dream
25-03-2010, 14:32
No niestety tak stwierdzam jako klient, bo miałem już wiele nieprawidłowości.

@rielev, dziękuję za informację.

Tylko nie wiem czy dopiero po takich słowach, się na nią doczekałem.

rielev
25-03-2010, 14:31
Te dwie sprawy zasadniczo się różnią.

@Dream: masz tez info na PW.

Dream
25-03-2010, 14:10
Niestety każdy klient w OVH nie jest traktowany osobno. Co bardzo go boli. Ma klient problem? To niech z tym żyje… "W praniu" usterka powoli się naprawi.

bambolo
24-03-2010, 08:41
Wiem, że to nie jest przyjamna sytuacja, ale okaż jeszcze trochę cierpliwości.
Ja wszystko rozumie tylko jednego nie rozumie na co ja czekam ?

1 - Az jakis expert wróci z urlopu zeby to naprawic
2- Jest Awaria Sprzętu i nie mają czesci
3- Usterka jest tak błocha ze nie wymaga nagłej interwencji
4- Jest tyle awari a jeden pracownik i robi po koleji zgłoszenia
5- Zapomnieli o tym
6 - Moze czekają az sie samo naprawi ?

No powiedzcie mi na co czekam ???

bambolo
23-03-2010, 14:17
Cytat Napisał rielev
Znam sprawę. Jest jakiś grubszy problem z tą migracją.
Wiem, że to nie jest przyjamna sytuacja, ale okaż jeszcze trochę cierpliwości.
Po zakończeniu migracji skontaktuj się proszę z działem handlowym w celu rekompensaty.
Cierpliwosc miałem dzien dwa trzy ale teraz powoli mi sie konczy wiec prosze sie nie dziwic myslę ze w takiej sytuacji powinienem otrzymac oferte z zapytaniem czy nie chce nowego serwera albo dalej czekac na naprawe ale nic w tym kierunku nie było robione

rielev
23-03-2010, 14:11
Znam sprawę. Jest jakiś grubszy problem z tą migracją.
Wiem, że to nie jest przyjamna sytuacja, ale okaż jeszcze trochę cierpliwości.
Po zakończeniu migracji skontaktuj się proszę z działem handlowym w celu rekompensaty.

bambolo
23-03-2010, 14:07
Cytat Napisał Pik-Pok
podaj numer zgloszenia/serwera
399331 r31201.ovh.net

Pik-Pok
23-03-2010, 14:01
podaj numer zgloszenia/serwera

bambolo
23-03-2010, 13:44
Tydzien juz czekam na interwencje techników do mojego rps-a i nic miał juz kto taką sytuacje czy tylko ja mam takiego pecha