We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Brak htmlarea


K@iTO
15-01-2006, 02:04
Cytat Napisał Zdzichu
To nie jest sprawa przeglądarki, skórka nfoce2zielony jest wadliwa bo na oryginalnych plikach tej skórki też nie ma htmlarea. Myśle że da się to jakoś naprawić , bo widziałem stronki na przerobionej skórce nfoce2zielony.
no to zrob tak
wez sobie pliki z tej wadliwej odpal w notatniku
wez jakas dzialajaca odpal w notatniku
znajdz kod zrodklowy zawierajacy htmlarea
przekopiuj do wadliwej
i masz

ps. podaj linka do tej skorki moze zerkne i znajde jak bede mial chwilke czasu

Zdzichu
13-01-2006, 09:53
To nie jest sprawa przeglądarki, skórka nfoce2zielony jest wadliwa bo na oryginalnych plikach tej skórki też nie ma htmlarea. Myśle że da się to jakoś naprawić , bo widziałem stronki na przerobionej skórce nfoce2zielony.

K@iTO
12-01-2006, 17:25
Cytat Napisał Zdzichu
Przerobiłm skórke nfoce2zielony i kiedy chciałem dodać jakiś artykół albo news okazało sie że nie mam htmlerea, okna są puste , można pisać ale nie można już dodawać obrazków zmieniać text itd. Myślałemże coś skopałem ale wstaiłem oryginalną skóre nfoce2zielony i okazuje się że też nie ma htmlarea. Da się to jakoś poprawić? co mam dodać i gdzie żeby było tak jak trzeba?
Folder htmlarea mam, brakuje czegoś w skorce bo załadowałem inną skórkę i na niej jest ok. Brakuje czegoś tylko nie wiem gdzie tego szukać i co dopisać.
W miejscu gdzie powinno pojawić się htmlarea są tylko puste okienka , jak na obrazku .
Problem polega na tym ze masz zjechana skorke wiec ja wywal

Ewentualnie sproboj na innej przegladarce. Sa male szanse ale sa

Pozdro

Zdzichu
11-01-2006, 14:59
Przerobiłm skórke nfoce2zielony i kiedy chciałem dodać jakiś artykół albo news okazało sie że nie mam htmlerea, okna są puste , można pisać ale nie można już dodawać obrazków zmieniać text itd. Myślałemże coś skopałem ale wstaiłem oryginalną skóre nfoce2zielony i okazuje się że też nie ma htmlarea. Da się to jakoś poprawić? co mam dodać i gdzie żeby było tak jak trzeba?
Folder htmlarea mam, brakuje czegoś w skorce bo załadowałem inną skórkę i na niej jest ok. Brakuje czegoś tylko nie wiem gdzie tego szukać i co dopisać.
W miejscu gdzie powinno pojawić się htmlarea są tylko puste okienka , jak na obrazku .