We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

DA - konfiguracja poczty


djgibo
14-03-2010, 09:18
Ponawiam pytanie, mam ten sam problem, webmail, roundcube poczte odbiera i wysyła, problem jest z zewnętrznymi programami, dodatkowo mem problem z tz spamem, a mianowicie 1 email wysłany na moje konto dochodzi kilkanascie razy w różnych godzinach, w drugą stronę to samo, coś jak jakaś pętla.. Prosze o pomoc

giasek
17-08-2009, 08:32
A czy w webmailu widać te maile, czy skrzynka jest pusta ? Co mówią logi exima, czy w ogóle dostarcza wiadomość do skrzynki usera ? Co mówią logi dovecota ?

b.pabiszczak
16-08-2009, 17:06
Podpiąłem domenę, następnie utworzyłem nowe konto email, niestety nie mogę odbierać wiadomości, przypuszczam, że coś źle konfiguruje (może inne porty trzeba skonfigurować)

W opisie dystrybucji
http://www.ovh.pl/jednostki/dystrybu....xml?sort=mail
są opisane porty.

Mogę się logować do poczty poprzez Webmail: Squirrelmail, mogę z poziomu MS outlook wysyłać email-e (dochodzą testowe), jednak nie mogę odbierać, wnioskuje, że serwer jest proawidłowo skonfigurowany lecz ja coś źle skonfigurowałem w MS Outlook.

Według wytycznych z DA konfiguracja powinna być następujące:
email: adres@domena.pl
smtp: mail.domena.pl
pop3: mail.domena.pl
login: adres@domena.pl
hasło: 123
serwer wymaga autoryzacji.

Co i gdzie sprawdzić? Konfigurowałem skrzynki na 100 różnych sposobów...