We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Przy kompilowaniu


no4b
11-11-2009, 22:42
No to tu się nie dowiesz. My tu pomagamy, a nie rozwiązujemy problemy za kogoś.

blackshock
11-11-2009, 21:52
tak tylko że go mam i nie działa ^^ zdaje mi się ża brakuje jakiejś biblioteki pojedynczej tylko nie wiem jakiej ;/

blackshock
11-11-2009, 19:26
chodzi mi konkretnie o nazwy tych pakietów

ollerm
11-11-2009, 18:45
silnik gry umiesz skompilować, a nie umiesz zainstalować dwóch pakietów?

blackshock
11-11-2009, 18:36
Wiem, widzę, lecz nie zabardzo wiem jak to zrobić, szczególnie drugą część twojej wypowiedzi.

Pozdrawiam

no4b
11-11-2009, 16:45
Napisałem powyżej.

blackshock
11-11-2009, 16:05
Odświeżam temat, mam ten sam problem, czy ktoś może mi dokładnie wytłumaczyć co trzeba zrobić ?

no4b
31-07-2009, 15:44
Zainstaluj boost razem z pakietem developerskim, spraw, żeby biblioteki boosta były widoczne dla systemu budowania.

pele
31-07-2009, 15:36
Witam! Mam taki problem przy kompilowaniu:
checking for main in -lboost_regex-gcc-mt... no
checking for main in -lboost_regex-mt... no
checking for main in -lboost_regex... yes
checking for main in -lboost_system-gcc-mt... no
checking for main in -lboost_system-mt... no
checking for main in -lboost_system... yes
checking for main in -lboost_date_time-gcc-mt... no
checking for main in -lboost_date_time-mt... no
checking for main in -lboost_date_time... yes
checking for main in -lboost_filesystem-gcc-mt... no
checking for main in -lboost_filesystem-mt... no
checking for main in -lboost_filesystem... no
configure: error: "Linking against boost::filesystem library failed."