We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Server wirtualnu, jako server gry.

Łabędź
03-07-2009, 09:50
Cytat Napisał Vasyl
Eh, jestem zielony w stosunku Serwerów wirtualnych.
1.Czy jest możliwość, czegoś takiego jak zdalny pulpit, jak na dedyku, ze mogę odpalić serwer gry?, czy jednak nie jest to to samo. ?
nie

Cytat Napisał Vasyl
2. Czy, jeśli dostane serwer (kupie) będę mógł do niego przypisać domenę?
tak

Cytat Napisał Vasyl
3.Czy taki serwer posiada bazę danych?, SQL? i czy będę miał dostęp do phpadmin i możliwość importowania plikow?
tak - wszystkie 'wyższe' od 20gp.

pozdrawiam

Kedar
03-07-2009, 00:18
Będziesz mógłzrobić wszystko to, co zwykle na serwerach można pod danym systemem operacyjnym.

Jeśli myślisz o serwerze gry, który działa tylko pod windowsem, to musisz brać zapewne pod uwagę serwer z takim systemem.

Zorientuj się czy twoja gra nie ma serwera pod linuxa, jeśli tak zakup serwer adekwatny do wymagań i może poproś kogoś stąd kto ci pomoże za opłatą w konfiguracji.

A najlepiej będzie jak sobie ktoś z najlepszym łaczem postawi serwer gry i będziecie sobie grać w wolnej chwili

ps: albo pograjcie w piłkę

ollerm
02-07-2009, 23:41
jeeee mamy wakacje ludzie się nudzą

rafmik
02-07-2009, 23:06
Cytat Napisał Vasyl
1.Czy jest możliwość, czegoś takiego jak zdalny pulpit, jak na dedyku, ze mogę odpalić serwer gry?, czy jednak nie jest to to samo. ?
Czy zieloność usprawiedliwia, że od razu dajesz pytania na forum zanim nawet zerkniesz na szczegóły serwera w ofercie OVH? Moim zdaniem - nie. Ze zdalnym pulpitem jest podobnie.
Jaki byłby sens kupowania jakiegokolwiek serwera jeśli nie mógłbyś do niego przypisać domeny? Zobacz opis serwerów wirtualnych, zerknij na opcję multidomen i wszystko będzie jasne.
3.Czy taki serwer posiada bazę danych?, SQL? i czy będę miał dostęp do phpadmin i możliwość importowania plikow?
Za odpowiedz bardzo dziekuje.