We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Kurs php


marynia
28-02-2017, 14:14
Z tego płatnego?
Ja już wole udemy

skynetic
14-12-2016, 23:21
korzystał ktoś z eduweba?

darek09
30-11-2016, 16:00
Ja natomiast preferuję stacjonarne kursy php. Do tej pory uczestniczyłem tylko w kursie php organizowanym przez http://itschool.pl/szkolenia/web-development/ ale przyznam, że takie kursy php są dla mnie idealne, ponieważ szybciej się uczę, gdy mam przy sobie specjalistę od danej dziedziny, który jest mi w stanie wytłumaczyć rzeczy, których nie rozumiem, a nie ucząc się w domu, gdy muszę wszystkiego szukać sam albo się domyślać

Tresor123
14-11-2016, 15:35
również polecam Zelenta! wspominałem już o nim w innym temacie, jego strona jest przepełniona informacjami nt php i c++

PiotrKolodziej
29-01-2016, 09:27
Eduweb jak dla mnie tłumaczy wszystko po łebkach i zdarza się buble, jak dla mnie kursy na yt p. Mirosława Zelenta są najlepsze

Anglage
17-11-2015, 17:52
Ja ucząc się PHP - pierwsze kroki nauki stawiałem właśnie na Codeacademy może polecić każdemu

Rilshy
12-11-2015, 18:52
Dzięki wielkie, na pewno skorzystam z podanych wyżej propozycji!

ljuk
12-11-2015, 16:16
Zajrzyj sobie na Codecademy, Udemy - tam masa kursów, są też darmowe.






__________________________________________________ __________________________________________________ ____
Programowanie niskopoziomowe jest dobre dla duszy programisty - John Carmack wynajem samochodów poznań

Umlyei
07-11-2015, 14:02
Ja korzystałem z kursów SK i jestem z nich bardzo zadowolony, także mogę Ci je polecić!

Tonust
04-11-2015, 20:56
Dzięki wielkie, również zaczynam programowanie w PHP, przyda się!

marekwoleyko
03-11-2015, 10:31
Akurat bardzo mi pomogłeś umieszczając tego rodzaju linki na forum, także bardzo ci dziękuję.

Yerdary
29-10-2015, 07:05
Cytat Napisał Polinei
Witam,

czy znacie jakiś kurs który jest zaktualizowany, chętnie przypomniałbym sobie podstawy.
Zobacz kursy ze Strefy Kursów albo Eduwebu może one będą Ci pomocne.

Polinei
28-10-2015, 19:34
Witam,

czy znacie jakiś kurs który jest zaktualizowany, chętnie przypomniałbym sobie podstawy.

bitecpl
17-10-2015, 17:50
Manual to podstawa, w dalszej kolejności można bawić się w podglądanie kodu gotowych skryptów, przynajmniej ja tak się uczyłem.

lopek
05-10-2015, 21:40
PHP jest stosunkowo łatwym językiem i dośc intuicyjnym. Jeśli chces zacząć przygodę z programowaniem, to na pewno będzie to dobry wybór

edit: kursów jest cała masa, natomiast polecam zaznajomić się z manualem: https://secure.php.net/manual/en/index.php

innovatio
15-01-2015, 16:40
dziękuje wszystkim za linki. Zaczynam naukę
nie podobno php jest łatwe donauczenia oczywiście jak masz doświadczenie z innym językiem programowania

Kubson33
02-01-2015, 03:41
Czy PHP jest trudne do nauczenia?

kuba8
19-09-2009, 21:18
PHP jest prostym językiem i jest mnóstwo materiałów darmowych jak i książek. Ja w swojej nauce wykorzystałem ten kurs php mysql, cakephp bo był też opis frameworka, który przyśpiesza pracę w tym języku.

Hawk
06-01-2006, 20:34
tyle że nie zawsze czyta tak jak podawacie wiec mozna jeszcze tak
Kod PHP:
lub:
Kod HTML:

Herf-Life
06-01-2006, 10:55
Kod PHP:
if(date('G')<=17) { echo "Dzień Dobry!"; } else { echo "Dobry Wieczór"; }
?>
Ciekawy skrypt na przywitanie odwiedzającego o wyznaczonej porze dnia

oznacza początek i koniec języka php
| lub
|| lub i tylko lub
& i
&& i i tylko i
! sprzeczność dla boolean (czyt. prawda czy fałsz)
return zwróć wartość funkcji

np.
Kod PHP:
function dodatnosc($liczba

if(
$liczba<="0") { return "nie dodatnia"; } else { return "liczba dodatnia"; } 
}

echo 
dodatnosc("4"); 
?>

supermegazord
04-01-2006, 19:24
chodzi ci o te szlaczki typu ^^ || && ! //
i takie tam slowa and or xor if else swich elseif return i takie tam ???

Hawk
04-01-2006, 19:18
Chciałem powiedzieć że cały kod PHP jest trudny, a true i false jest bardzo łatwe

supermegazord
04-01-2006, 19:08
to sa wartosci logiczne prawda i falsz znaczy jesli dana funkcja cos robi i jej sie uda to wywala true a jesli nie false ot i wszystko patrz jak masz np cos takiego
Kod:
rozjasnilem ci nieco ??

Hawk
04-01-2006, 18:17
kupiłem książke helionu o tym i to strasnie trudne jest

supermegazord
04-01-2006, 18:14
poczekamy na sosnika jak zapoda wszystkie czesci kursu to pewnie tam bedzie cosik o tym

Hawk
04-01-2006, 17:53
może teraz cos o wartosci true i false ??

supermegazord
04-01-2006, 17:28
sosnix to jak z tymi linkami będzie ??
acha i daj linki od razu do wszystkich częsci kursu

Ave

sosnix
04-01-2006, 15:00
Juz sie robi

Gino
04-01-2006, 14:54
A ja bym chciał takie cos.... gotowe skrypty php :

- księgi gosci
- newsow
- komentarzy
- oraz menu ( chodzi oto ze zmieniamy skrypt i zmienia nam sie boczne menu na calej www z podstronami)

Z góry dzięki

Pozdrawiam

Herf-Life
04-01-2006, 14:14
O! Znalazłem kurs na miejscu thx sosnix

sosnix
03-01-2006, 18:55
Ok podam linki.

supermegazord
03-01-2006, 18:52
szczerze sosnix to forum to nie miejsce na walenie kursow po 20 stron i zasmiecanie go jak tak bardzo chcesz sie wykazac to zapodaj linki do tych kursow w necie szybciej estetycznie i nie ma niepotrzebnych postów

sosnix
03-01-2006, 18:47
Kurs php

część 1
Kod:
http://republika.onet.pl/9,1,1615,2215,artykuly.html?sort=1
część 2
Kod:
http://republika.onet.pl/10,1,1615,2215,artykuly.html?sort=1

// dla jasnosci tylko dopisze ze tą są podstawy php